2 najważniejsze strategie marketingowe – online plus lokalny rynek

Dobrze jest mieć witrynę biznesową, ale potrzebujemy ruchu i sprzedaży. Twoja obecność w Internecie jest kluczem do znalezienia tego. Odnalezienie w Internecie jest kluczem do przychodów w trybie offline. Więc w jaki sposób możemy korzystać z Internetu, aby przyciągnąć użytkowników? Przede wszystkim nikt nie zna Twojej firmy lepiej niż lokalni klienci. Tak więc moją radą byłoby najpierw dotrzeć do lokalnej społeczności.

online-marketing-1246457_960_720

Lokalny biznes zapewni nowe możliwości i cele dla właścicieli firm, którzy szukają sukcesu w 2018 roku. Jednym z najczęstszych celów dla wielu firm w tym roku jest uzyskanie lepszej lokalnej obecności. Nie ma lepszego czasu niż teraz, aby zarówno ocenić aktualne taktyki marketingowe, jak i wdrożyć nowe, aby osiągnąć nowe, lokalne cele. Poniżej znajdują się cztery najważniejsze wskazówki, które pomogą zwiększyć widoczność lokalną do końca tego roku.

1. Przejrzyj swoją optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO)

Wielu właścicieli firm zdaje sobie sprawę z zalet zoptymalizowanej strony internetowej, ale często zmaga się z mechaniką, aby dotrzeć do pożądanej publiczności. Aby odwołać się do konsumentów, właściciele firm muszą myśleć jak konsument.

Według danych, wyszukiwarki są preferowanym medium dla lokalnego wyszukiwania. Co nam to mówi? Upewnienie się, że twoja strona jest prawidłowo wymieniona online, jest ważne dla lokalnej widoczności. Wykazano, że 3 na 4 kupujących, którzy znajdują lokalne informacje, takie jak wskazówki, godziny otwarcia w swoich wynikach wyszukiwania, są bardziej skłonni do zakupu w sklepie. Przystosuj się do takich wyszukiwań, upewniając się, że witryna zawiera informacje biznesowe w sposób jasny i widoczny. Skontaktuj się w ten sposób z Klientami, to świetny sposób na dzielenie się tymi podstawowymi informacjami. Aby zwiększyć widoczność, udostępnij dane kontaktowe na swojej stronie głównej.

2. Rozważ skorzystanie z katalogów biznesowych online

Wraz z rozwojem technologii pojawia się Internet i wszystkie rzeczy stają się wirtualne. Katalogi papierowe stały się raczej przestarzałe, gdyż dzisiaj konsumenci są przyciągnięci do wygodniejszego medium – katalogów online. Specjalne usługi jakie dają katalogi mediów społecznościowych, rekomendacje portalu i usługi nawigacji to tylko kilka świetnych sposobów, aby lokalna społeczność dowiedziała się o Twojej firmie. Taki katalog stron nie tylko zwiększa świadomość lokalną, ale także jest wymieniany w wyszukiwarkach co pozytywnie wpływa na ranking SEO.

Dla kupców biznesowych, miejsca w katalogach online są absolutnie kluczowe. Brak bezpośredniego połączenia z Internetem jest skorelowany z niepowodzeniem w trybie offline. Obecność biznesowa firmy składa się z następujących kluczowych elementów:

  • Twoja strona internetowa

  • Spisy katalogów, listy wyszukiwarek

  • Twoja społeczna obecność

  • Recenzje Twojej firmy

Konsekwencja jest kluczowa dla wszystkich treści online. Upewnij się, że dane w Twojej witrynie i poszczególnych wpisach, takie jak nazwa firmy, adres i opis, są takie same. W przeciwnym razie trudno będzie odpowiednio rozpoznać firmę i odpowiednio ją uszeregować, co utrudni klientom znalezienie Ciebie!