Czy usługi elektryczne i SEO mają coś wspólnego? Tak i to wiele!

Jeśli Twoim celem jest rozwijanie działalności związanej z usługami elektrycznymi, musisz poinformować o tym innych. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest upewnienie się, że twoja strona plasuje się dobrze w wynikach wyszukiwania. Ponad 90 procent osób szuka w Internecie takich usług jak Twoja przed nawiązaniem kontaktu. I około 100 procent z nich wybiera firmę, która pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Jeśli twoja firma zajmująca się usługami elektrycznymi ale nie znajduje się na pierwszej stronie po wpisaniu “Elektryk + miasto” w Google, twoi klienci nie wiedzą, że istniejesz.

Więc co możesz zrobić, aby Twoja strona internetowa wyszła z ciemności? Postępuj zgodnie z tymi poradami!

6 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twój biznes

pobrane

  • Znajdź swoje słowa kluczowe, coś w czym się specjalizujesz np. czujnik tensometryczny
  • Twórz mnóstwo wysokiej jakości tekstu.
  • Dodaj filmy i obrazy.
  • Zachowaj świeżość contentu
  • Zarządzaj swoimi informacjami online.
  • Sprawdź mapy.

Search Engine Optimization (SEO) to praktyka dodawania słów do Twojej witryny, aby wyszukiwarki takie jak Google wyświetlały je w swoich rankingach. We wszystkich najlepszych strategiach SEO słowa kluczowe wciąż królują. Są to słowa i wyrażenia, których używają Twoi klienci, szukając Cię w Internecie.

Twoja strona internetowa nie pojawi się w wyszukiwaniach internetowych klientów, chyba że zawiera wyszukiwane słowa kluczowe. Tak więc zróżnicuj słowa kluczowe, aby objąć szersze konteksty i terminy niszowe (jak wspomniany wyżej czujnik tensometryczny).

Słowa kluczowe, których używasz na swojej stronie internetowej dla elektryków, nie tylko informują czytelników o Twojej firmie, ale także określają Cię jako eksperta, ponieważ dopasowujesz się dokładnie do tego, czego szukają Twoi potencjalni klienci. To prawie tak, jakbyś przewidywał ich zamiar i pokazał im bezpośrednią ścieżkę do usług i produktów, których potrzebują. Dowiedz się więcej o wyszukiwaniu słów kluczowych z zasobów internetowych.

Ale samo wstawianie popularnych słów i fraz do Twojej witryny nie wystarczy. Pamiętaj, że celem jest pokazanie potencjalnym kandydatom, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, dzięki czemu cię zatrudnią. Chodzi o to, aby podać informacje w kategoriach laika – dawać wartość edukacyjną, ale nie przerażać swoich czytelników specjalistycznym żargonem. Możesz ustanowić wiarygodność dzięki wartościowym, przydatnym i aktualnym informacjom.

Jednym z czynników, które wpływają na pozycję witryny w rankingu wyszukiwarek, jest współczynnik odrzuceń lub czas potrzebny użytkownikom na opuszczenie witryny po przybyciu. Jeśli Twoje słowa i obrazy nie pasują do wyszukiwanych słów kluczowych, użytkownicy szybko opuszczą tą stronę. Spowoduje to obniżenie twojej pozycji w rankingu wyszukiwania. Dlatego upewnij się, że treść jaką oferujesz ma sens dla przeciętnego użytkownika. Jeśli pisanie nie jest twoją mocną stroną, możesz to zlecić na zewnątrz, ale musisz mieć wysokiej jakości zawartość na swojej stronie dotyczącej usług elektrycznych.