Kilka sposobów na zwiększenie widoczności naszej firmowej strony internetowej

business-growth-making-the-most-of-a-good-thing

Dzięki nabyciu pewnych dodatkowych umiejętności internetowych możesz zwiększyć widoczność swojej witryny. Dlaczego warto? Im strona jest wyżej w wynikach wyszukiwania – tym częściej ktoś będzie na nią zaglądać.

Czym jest SEO?

SEO to strategia zwiększania pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. To właśnie ona bierze pod uwagę sposób działania wyszukiwarek, wyszukiwane hasła, frazy wpisywane w wyszukiwarkach oraz preferowane wyszukiwarki dla docelowych odbiorców. Oznacza to, że trzeba zrobić wszystko, aby strony były jak najbardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek, tak aby to, co umieścisz na stronie, sposób, w jaki to tam umieścisz, oraz sposób, w jaki tworzysz całą zawartość, mogło zostać pobrane przez narzędzia wyszukiwarek.

Istnieją dwa czynniki, które są ważne dla poprawy SEO, a tym samym dla poprawy widoczności Twojej strony:

* Optymalizacja strony.
* Linkowanie.

Optymalizacja strony

Możesz napisać swoje strony internetowe z myślą o wyszukiwarkach poprzez:

* Badanie i analizę słów kluczowych.
* Tworzenie konkretnego meta strony.
* Tagi tytułu.
* Optymalizację tagu Alt.
* Umieszczenie treści.

Słowa kluczowe

Słowa kluczowe / frazy są niezbędne do optymalizacji witryny. Użyj słów i wyrażeń, których ludzie będą używać w wyszukiwarce.

* 50% poszukiwaczy używa kluczowych fraz z trzema słowami lub więcej.
* 30% używa dwóch słów lub więcej.
* 13% używa jednego słowa.

Istnieją różne narzędzia Google, które mogą pomóc w zidentyfikowaniu słów kluczowych i zwrotów, których należy użyć.

Narzędzie Google Adwords

Narzędzie to służy przede wszystkim do umieszczania reklam w Google, ale przydaje się również, aby dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe zyskają największą uwagę w wyszukiwarce. Na przykład, jeśli chcesz zareklamować wydarzenie w swojej witrynie, pomoże Ci to wybrać słowa kluczowe do optymalnego wykorzystania. Więcej na temat dowiesz się tutaj http://marketing-sensei.pl/uslugi/google-adwords/ od poznańskich specjalistów SEO.

Miejsce docelowe słów kluczowych

Umieść słowa kluczowe / wyrażenia w następujących miejscach na swojej stronie:

* Tytuły stron.
* Metatagi.
* Nagłówki.
* Treść główna.
* Linki tekstowe.
* Tagi alternatywne.

Aby uzyskać jak najwięcej korzyści z tych rozwiązań, a przede wszystkim z Goodle AdWords warto też chodzić na kursy i szkolenia dotyczące działań SEO. Dzięki temu możesz szybciej dowiedzieć się , jakie słowa kluczowe są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników i jakie słowa kluczowe odzwierciedlają sposób interakcji użytkowników z witryną itp.

Poprzez wzrost wiedzy zdobytej dzięki analizie kampanii AdWords, na pewno uda ci się uzyskać lepsze zrozumienie zachowania swoich klientów i dostosować SEO do zwiększenia widoczności swojej strony.

Czy grafika ma znaczenie?

Roboty Google ignorują tekst ustawiony w grafice. Jednak co innego, jeśli chodzi o tekst alternatywny – ten zostanie odczytany przez nie, a zatem może zwiększyć optymalizację strony poprzez odpowiedni dobór słów do opisu obrazu. Tekst alternatywny ma kluczowe znaczenie dla dostępności, dlatego użyj opisów informacyjnych, które zawierają frazy stron.