Partnerskie serwisy internetowe na których możesz zarobić pieniądze

Internet to prawdziwa skarbnica skutecznych i działających sposobów na dorabianie, a nawet inkasowanie tak dużych kwot, które przekraczają nasze miesięczne pensje oraz pozwalają nam na poświęcenie się temu w całości. Umożliwiają to m.in. liczne programy partnerskie, znane w sieci od lat i cieszące się wciąż niemałą popularnością.

Na czym polega działanie programów partnerskich?

Programy partnerskie to rodzaj współpracy zawieranej pomiędzy użytkownikami a firmami. Zadaniem pierwszej strony jest promowanie produktów lub usług danego przedsiębiorstwa. Musi być ono na tyle skuteczne, aby internauci zdecydowali się na jego zamówienie lub zakup. Dzięki udanie przeprowadzonej transakcji, uczestnik programu partnerskiego otrzymuje od firmy odpowiednią prowizję, której wysokość została wcześniej określona. Zazwyczaj wynosi ona kilka procent wartości przedmiotu zakupu.

Przykładowe programy partnerskie

YouTube-logo-full_color

Z tego typu współpracy korzystają nie tylko mniejsze firmy, np. sklepy internetowe, ale również portale o bardzo silnej pozycji, odwiedzane przez wielomilionową społeczność, jak np. YouTube. W tym przypadku prowizję otrzymuje się dzięki materiałom zamieszczanym na tym portalu. Należy jednak spełnić kilka podstawowych warunków, tj. posiadanie konta o dobrej opinii, pewnego grona subskrybentów naszego kanału oraz udostępnianie treści atrakcyjnych dla reklamodawców, do których mamy pełne prawa autorskie. Pieniądze otrzymujemy m.in. za reklamy odtwarzane przed naszym filmikiem czy promowanie w materiale konkretnych produktów. Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona przede wszystkim od oglądalności naszego wideo oraz liczby internautów, którzy subskrybują kanał.

adsense300x600

Również koncern Google wprowadził swój program partnerski, tzw. AdSense. Jest on przeznaczony dla właścicieli stron internetowych, które pomyślnie przeszły proces weryfikacji. Są to witryny chętnie odwiedzane przez użytkowników, niełamiące zasad netykiety ani prawa autorskiego. Dużą zaletą tego programu jest dopasowywanie reklam do tematyki naszego serwisu, co pozwala na skuteczniejsze dotarcie z kampanią do konkretnego grona internautów. Także i w tym przypadku nie ma jednej ustalonej stawki dla wszystkich. Jej wysokość zależy od miejsca umieszczenia reklamy na stronie, jej unikalności oraz liczby użytkowników.

Na polskim rynku najpopularniejszymi programami partnerskimi są te oferowane przez banki. Wynika to z korzystnego systemu prowizyjnego. Niektóre osoby nie ufają reklamom telewizyjnym i radiowym. Zdecydowanie wolą polegać na opiniach i komentarzach internautów. W tym momencie możemy to sprytnie wykorzystać, zachwalając usługi danej instytucji bankowej, a zarazem umieszczając odnośnik do miejsca składania wniosku online. Wcześniej jednak musimy poświęcić czas na dokładne zapoznanie się z pełną ofertą polecanego banku, aby nasze informacje były prawdziwe.

Pieniądze otrzymuje się nie tylko za założenie konta internetowego, ale również za dodatkowe usługi, jak np. kredyt gotówkowy. Bardzo dobre warunki oferuje mBank, który płaci nawet 75 złotych prowizji użytkownikom, z polecenia których złożono wniosek o otwarcie m.in. eKONTA. Z reguły jedynym warunkiem do wypłaty jest posiadanie rachunku na określony czas, np. kilka miesięcy. Po przelaniu środków konto może zostać zamknięte. Warto również zapoznać się z programami partnerskimi Alior Banku, PKO BP, Banku BPH czy nowej oferty SMART Banku.

Swoją uwagę warto też zwrócić na program proponowany przez kingfile.pl, jednego z najpopularniejszych dostawców usługi zwanej edysk. Jest to bardzo wygodny sposób przechowywania plików, ponieważ użytkownik, może dodatkowo zarobić na udostępnianiu własnych plików. Jeżeli mamy ciekawe materiały (legalne!) do udostępnienia możemy szybko i skutecznie się wzbogacić.

kingfile-pl-logotyp-02

Zakres branż i przedsiębiorstw korzystających z programów partnerskich jest bardzo szeroki. Poza wspomnianymi firmami i branżami stosują je m.in. towarzystwa ubezpieczeniowe, pożyczkodawcy, firmy telekomunikacyjne, biura podróży, sklepy internetowe, księgarnie online i wiele innych.