Podstawy pozycjonowania stron www, czyli o czym wiedzieć powinien każdy przedsiębiorca

web-marketing-seo

Każdy powinien przede wszystkim wiedzieć iż świat SEO jest wielkim biznesem. Obecnie przemysł ten jest wart około 65 miliardów dolarów. Rankingi wyszukiwarek mogą przekształcić firmę i dlatego SEO odgrywa centralną rolę w wielu strategiach marketingowych firmy. To także powód, dla którego i ty jako przedsiębiorca powinieneś bliżej poznać temat, jakim jest pozycjonowanie stron internetowych poznań.

Ale co można zrobić, jeśli jesteś małym przedsiębiorstwem z ograniczonymi zasobami i nie masz budżetu na SEO bądź wydałeś już wszystko na projektowanie stron www Poznań? Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc:

Wybierz właściwe słowa kluczowe

Zanim zaczniesz pracę z SEO, musisz znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, aby zoptymalizować witrynę. Możesz myśleć, że jest to oczywiste, ma jakie słowa kluczowe muszą być kierowane, ale dobre słowa kluczowe jednak nie są aż tak oczywiste. Na szczęście istnieje wiele narzędzi wspomagających to zadanie, jak np. Google Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych Google AdWords

Google Planer słów kluczowych to narzędzie bardzo pomocne w SEO. Jednak ponieważ jest to przede wszystkim narzędzie PPC to ograniczają one dokładność danych, które dodaje się do zakresu numerycznego, np. 100-1000 wyszukiwań. Jednak nadal jest to narzędzie, które pozwoli Ci zorientować się, jakie słowa kluczowe optymalizują Twoją witrynę.

Albo skorzystaj z sekcji woluminów słowa kluczowego bądź znajdź nowe słowa kluczowe, aby szukać konkretnych słów kluczowych lub uzyskać nowe pomysły. Kluczem do wyszukiwania słów kluczowych jest szukanie tych, które mają dobre wyniki wyszukiwania w Twojej branży, ale niższy poziom konkurencji. Pamiętaj także, aby szukać długodystansowych słów kluczowych. Są to słowa kluczowe, które zawierają więcej niż trzy słowa kluczowe. Pomimo tego, że ich liczba jest mniejsza, często są to trafne wyszukiwania.
Inne przydatne narzędzia to:

• Moz Keyword Explorer
• Keyword.io
• Autosugest Google

Na bardzo podstawowym poziomie, SEO można realizować na dwie rzeczy: trafność i znaczenie. Kiedy Google ocenia ranking wyników, ocenia, jaka jest odpowiednia strona dla zapytania i jaka jest ważna strona i witryna. Uzyskanie właściwego contenetu sprawia, że strony internetowe są odpowiednie dla wykluczonych słów kluczowych. Kluczową kwestią jest to, że Google ma szeregi stron, więc każda strona wymaga niepowtarzalnej treści i słów kluczowych do rankingu.

Kluczowe obszary do optymalizacji to:

Tytuł strony

Musi być między 55-70 znaków. Będziesz chciał umieścić słowa kluczowe w tytule strony, ale pamiętaj, aby wybrać konkretne słowa kluczowe dla każdej strony, aby uniknąć kanibalizacji.

Opis Meta

Teraz Google mówi, że opisy meta nie liczą się do rankingów. Nie ma co w to wierzyć, bowiem według ranking słów kluczowych są zdecydowanie ważne.

Opis meta to tekst wyświetlany pod tytułem strony w plikach SERP. Niezależnie od tego, czy meta-opisy są czynnikiem rankingowym, są one ważnym czynnikiem dla współczynnika klikalności. W 140-160 znaków musisz zachęcić użytkownika do wybrania swojej strony, dając im ciekawy komunikat zawierający odpowiednie słowa kluczowe.