Poznaj akcesoria, które umilą Twój dzień w pracy

Business man at desk in nature

Niezależnie od branży, w której pracujemy, warto posiadać pewien zestaw akcesoriów, które tą pracę nam ułatwią. Oczywiście branża, w której działamy ma wpływ na rodzaj sprzętu, jaki wykorzystujemy. Istnieje jednak pewna grupa gadżetów, która sprawdzi się niemal w każdej sytuacji.

Poranek zaczynamy od kawy

kappa-xp-touch-2grNieodzownym elementem rozpoczynającym dzień w pracy jest kawa. W niemal każdym miejscu pracy znaleźć można kącik do jej przygotowania, jednak kwestią równie ważną jest kubek, w którym będziemy pić kawę w pracy. Jednym z najbardziej pożądanych urządzeń w pracy jest kubek termiczny. Podobny do termosu, choć wygodniejszy, umożliwia utrzymanie wysokiej temperatury napoju przez długi czas, co znacząco wpływa na smak napoju. Mówiąc o takim kubku, nie można nie wspomnieć o termosie. Naczynie to sprawdza się w bardziej ekstremalnych warunkach, chociażby w pracy na zewnątrz lub kiedy będąc w drodze nie jesteśmy w stanie przygotować świeżej kawy. Naczynie utrzymuje temperaturę przez długi czas.

Co do jedzenia

Od jakiegoś czasu można zaobserwować trend na zdrowe jedzenie, co przenosi się również na lunch w pracy. Choć coraz więcej bufetów pracowniczych oferuje świeże, zdrowe jedzenie, to spora część pracowników przynosi swoje własne jedzenie. Z myślą o takich pracownikach stworzono lunch boxy. Te obecne nie przypominają typowych pudełek na śniadanie, tylko eleganckie, funkcjonalne pojemniki na posiłki z wieloma dodatkowymi funkcjami, jak chociażby pojemniki na dipy czy schowek na sztućce, co zapewni ich zgubieniu. Same pojemniki są trwałe i zapewniają świeżość i estetykę pracowniczego posiłku.

Co w pracy w biurze

Praca biurowa, często wiążąca się z nużącymi, trudnymi dokumentami także wymaga pewnego wspomagania. Na rynku dostępny jest szereg dodatków, które usprawniają pracę z dokumentami. Jednym z takich gadżetów jest chociażby ekskluzywna, piętrowa półka na dokumenty. Umożliwia ona szybką, sprawną segregację dokumentów i przechowywanie ich „pod ręką”. Ponadto taki „mebel” można ustawić chociażby na pracowniczym biurku, bez obawy, iż zajmie dużo miejsca. Mówiąc o pracy w biurze nie sposób pominąć niszczarki- sprzętu, bez którego nikt nie wyobraża sobie biurowego życia. Sprzęt umożliwia pozbycie się zbędnych dokumentów, których w biurach jest przecież mnóstwo. Kolejną rzeczą, która sprawdza się we współpracy, chociażby w biurze, ale również w innych miejscach jest tablica. Tę korkową wypiera coraz częściej tablica z możliwością pisania zmazywalnym pisakiem. Jest to dobry sposób na rozwiązywanie problemów w pracy, komunikację, burzę mózgu.

Po co gadżety

W każdej branży znaleźć można pomysłowe gadżety, które można wykorzystać w codziennych obowiązkach. I choć nie wszyscy wykorzystują je w pracy, nie ulega wątpliwości, że gadżety wspomagają codzienne obowiązki. Mogą to być drobiazgi wpływające bezpośrednio na jakość pracy, takie jak wspomniana tablica czy zestaw flamastrów, notatnik, wykorzystywany niezależnie od branży. Czym jednak byłby dzień pracy bez kawy w kubku termicznym? (a propo’s kubki termiczne polecam z tej strony: http://epraktyk.pl/gadzety/kubki-termiczne-bidony.html)