Poznaj największe firmy Call Center w Polsce

Branża Call Center odniosła ogromną popularność na całym świecie. Do naszego kraju trafiła około 20 lat temu. Przez bardzo długi czas opierała się wyłącznie na standardowej, telefonicznej komunikacji z klientem, jednak w dobie Internetu i nowoczesnych technologii znacznie poszerzyła swe usługi, docierając do jeszcze większej liczby odbiorców.

call-center-agent

Szacuje się, że w polskich firmach Call Center pracuje od 150 do nawet 200 tysięcy osób. Są oni zatrudnieni zarówno w nowopowstających biurach, jak i największych przedsiębiorstwach na rynku o wieloletniej historii. To właśnie im szczególnie warto się przyjrzeć, ponieważ stanowią wzór do tego, jak należy działać, aby sprawnie prosperować i utrzymać się w tym sektorze pomimo ciągle rosnącej konkurencji.

Contact Center

Firma powstała w 1999 r., w pierwszych latach istnienia branży Call Center na polskim rynku. Od początku stawiała na innowacyjność wykonywanych usług. Obserwując zagraniczne trendy, z czasem zaczęła wprowadzać je do naszego kraju.

Z każdym rokiem Contact Center docierało do coraz szerszego grona klientów. Wśród tych najbardziej rozpoznawalnych warto zaliczyć m.in. koncerny Renault, Orlen i Lotos, sieć hipermarketów Makro, bank Raiffeisen oraz firmy Alcatel i Samsung.

Dzięki ponad 15-letniej tradycji i owocnej współpracy z wieloma przedsiębiorstwami, Contact Center doczekało się wielu nagród oraz zaszczytnych tytułów, takich jak: Złoty Laur Czytelników Infotela za wdrażanie wielu nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji elektronicznej, tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju na terenie województwa mazowieckiego czy potrójne zwycięstwo w rankingu Book of Lists opracowywanego przez tygodnik „Warsaw Business Journal” w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego.

Call Center Poland

Jest to grupa kapitałowa z siedzibą w Warszawie, jedna z pierwszych polskich firm świadczących usługi z zakresu Call Center.

Firma ta działa już od 19 lat. Może pochwalić się prawie tysiącem zrealizowanych zadań i projektów, 650 stanowiskami operacyjnymi oraz 2 centrami zlokalizowanymi w stolicy oraz w Rzeszowie. Najmocniejszymi punktami Call Center Poland są: pełne dostosowywanie się do oczekiwań klientów oraz bardzo wysokie kwalifikacje z najróżniejszych dziedzin branżowych, od ubezpieczeń i finansów przez telekomunikację i media, aż do motoryzacji.

Wysoka jakość tego przedsiębiorstwa zaowocowała takimi laurami jak m.in. Boomerang 2005 w konkursie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Kod Sukcesu 2013 tygodnika „Wprost”, tytuł Solidnego Pracodawcy 2014 czy prestiżowa nagroda w konkursie Outsourcing Stars 2014 za najszybszy rozwój, wysoki wzrost zatrudnienia oraz liczby kontrahentów. Wyraźnie pokazuje to, że Call Center Poland od wielu lat świadczy usługi na najwyższym poziomie, co było doceniane zarówno 10 lat temu, jak i obecnie.

Transcom

Jest to najmłodsza firma spośród przedstawionej trójki mocnych graczy z branży Call Center. Zadebiutowała w 2003 r. w Olsztynie, a cztery lata później otworzyła drugą filię w Gdańsku. Transcom odniósł popularność na całym świecie. Wydawałoby się, że nieco późny debiut na terenie Polski, już po pierwszej fali popularności Call Center oraz w dobie mocnej konkurencji, okaże się nietrafiony. Stało się zupełnie inaczej.

Transcom zyskał popularność przede wszystkim dzięki naciskowi na obsługę klientów międzynarodowych. Projekt multilingual-hub pozwala na wspieranie ich działań w wielu językach, wykraczających poza standardy. Otwiera się również na klientów ze Skandynawii, Turcji, a nawet Chin. Ponadto posiada bogate port folio zakresu usług. Zajmuje się obsługą branż telekomunikacyjnych, finansowych, motoryzacyjnych, AGD czy wydawnictw.

Ponad tysiąc doświadczonych konsultantów oraz nowoczesne idee wcielane w życie spowodowały , że Transcom został następcą firmy Call Center Poland. W tym roku jego przedstawiciele odebrali statuetkę w trzeciej edycji Outsourcing Stars, jednego z najważniejszych konkursów branżowych. Przedsiębiorstwo niewątpliwie przeżywa swój bardzo dobry czas. Jeżeli utrzymają swą jakość oraz będą realizować kolejne projekty na światowym poziomie, z pewnością doczekają się następnych sukcesów.

Więcej informacji o usługach Call Center na stronie http://qcc.pl/call-center/

Polecamy:
7 branż, w których musisz posiadać call center