Wynajem “wyspy handlowej” – sposób na pewny biznes

zabudowa-targowa03

Polskie centra zakupowe są odwiedzane przez miliony klientów rocznie. Jest to świetna okazja, zarówno dla inwestorów zagranicznych, którzy mogą przenosić swoje produkty i sklepy na nasz rynek, jak również dla krajowych handlowców pragnących dotrzeć do odbiorców poprzez stacjonarne punkty sprzedaży. Skutecznym sposobem ku temu jest zakup lub wynajęcie „wysepki handlowej”.

Czym jest „wyspa handlowa”?

Jest to przenośne stoisko służące do ekspozycji sprzedawanego towaru lub oferowanych usług. Zainteresowany klient może dowiedzieć się więcej dzięki konsultantom i handlowcom, którzy przyjmują w „wysepce” potencjalnych konsumentów, odpowiadając na ich pytania, prezentując ofertę oraz reklamując markę i daną kampanię promocyjną.

Kto korzysta z takich rozwiązań?

Dzięki swemu uniwersalnemu zastosowaniu, „wyspy handlowe” coraz częściej zastępują droższe w utrzymaniu salony handlowe i zyskują popularność w kolejnych branżach.

W celach wystawowych stoiska są wykorzystywane m.in. przez jubilerów. Mają oni możliwość idealnego wyeksponowania biżuterii i innych wyrobów przed dużym gronem klientów galerii zakupowych. Analogicznie działają też sprzedawcy gadżetów i akcesoriów telefonicznych, osoby handlujące galanterią lub artykułami wyposażenia domowego czy rzemieślnicy wystawiający własnoręcznie wykonane przedmioty.

Coraz częściej możemy też zaobserwować „wysepki” wielkich firm, np. z sektora bankowości. Wynajmując stoisko o większej powierzchni, zyskujemy możliwość swobodnego przyjmowania i kompleksowej obsługi klienta. Najczęściej powstają one w celu szybkiego załatwiania formalności, jak np. utworzenie konta czy złożenie wniosku o przyznanie pożyczki gotówkowej, co ma na celu zmniejszenie kolejek w standardowych placówkach.

Na wynajem „wysp handlowych” decydują się też kosmetyczki i wizażystki. Panie, które pozwoliły sobie na wyjście na zakupy, korzystają z okazji i chętnie zaglądają do takiego stoiska, aby poddać się zabiegom pielęgnacyjnym.

Gdzie można zamówić taką „wysepkę”?

Przede wszystkim należy rozpatrzyć kwestię czy chcemy wynająć „wyspę handlową”, czy od razu decydujemy się na jej całkowite zakupienie.

Niezależnie od tego wyboru, warto skorzystać z usług firmy wyspecjalizowanej w budowaniu najnowocześniejszych stoisk reklamowych, „wysepek handlowych” i ścianek wystawienniczych (firmą cieszącą się dużą popularnością na rynku jest firma http://www.stoisko.com/). Istotne są takie czynniki jak: dopasowanie do potrzeb i oczekiwań klientów, staranność wykonania przy krótkim terminie zlecenia oraz konkurencyjne ceny. To wszystko znajdziemy wchodząc na stronę internetową www.stoisko.com. Za pomocą kilku kliknięć możemy przejrzeć projekty gotowych punktów sprzedaży i zdecydować się na jeden z nich, dostosowując go do identyfikacji wizualnej i możliwości cenowych naszej firmy. Analogicznie mamy też możliwość złożenia wniosku o zaprojektowanie i stworzenie „wysepki” zupełnie od podstaw.

Stoisko jest wizytówką całej naszej działalności handlowej. Musi być ono nie tylko funkcjonalne, ale też atrakcyjne wizualnie, aby wzbudzić zainteresowanie klientów. Tylko w taki sposób możemy przebić się na rynku i odnieść sukces z propozycją własnego biznesu.