Szybka dostawa i co jeszcze? O oczekiwaniach klienta online XXI wieku.

Tradycyjne zakupy detaliczne zmieniły się radykalnie w dzisiejszej erze cyfrowej, ponieważ popularność dostaw posiłków, zamawiania produktów online i usług przedsprzedażowych nadal rośnie. Ponieważ coraz więcej kupujących wybiera opcje „kliknij, aby kupić” zamiast tradycyjnych sklepów, firmy muszą skupić się na wszystkich aspektach zarządzania łańcuchem dostaw. Spójność marki, atrakcyjna prezentacja opakowania i optymalna jakość w momencie dostawy to kluczowe czynniki decydujące o końcowym poziomie satysfakcji konsumentów. Tradycyjny model łańcucha dostaw, oparty na zapasach do sprzedaży detalicznej, nie był napędzany przez te czynniki w ten sam sposób.

Internetowe platformy zakupowe wciąż się rozwijają, a oczekiwania są wysokie: konsumenci szukają po prostu idealnej dystrybucji. Podstawowe obawy dla współczesnego kupującego online obejmują:

-Szybka dostawa
-Łatwość zwrotu
-Opakowanie ochronne i nienaruszone produkty końcowe
-Łatwa utylizacja opakowania
-Spójny, rozpoznawalny branding
-Wydajne, przyjazne dla środowiska materiały opakowaniowe

Obecnie kupujący mają ogromny wybór bardzo podobnych – a nawet takich samych – rodzajów produktów, a różnorodność kształtów i rozmiarów produktów może utrudniać pakowanie i wysyłkę. Przy tak wielu opcjach do wyboru opakowanie jest często tym, co odróżnia jeden produkt od drugiego dla dzisiejszych konsumentów.

Zwłaszcza w przypadku artykułów spożywczych online trendy konsumenckie wskazują na rosnące zapotrzebowanie na opakowania wysokiej jakości. Oczekuje się, że do 2025 r. Sprzedaż artykułów spożywczych w Internecie przejmie 20% udziału w rynku, więc dostawcy muszą już teraz rozpocząć przygotowania korzystając z oferty najlepszych producentów w tym temacie, jak https://niupak.eu .

Wielkie oczekiwania: opakowanie e-commerce do bezpośredniej dostawy

Obecnie projektanci opakowań nie koncentrują się już wyłącznie na ekspozycjach sklepowych; w świecie e-commerce klienci biorą pod uwagę każdy aspekt doświadczenia w łańcuchu dostaw, a wpływ opakowania jest realizowany w miejscu docelowym – w pobliżu konsumenta.

Klienci ci szukają innych rzeczy niż ich poprzednicy, którzy zajmowali się wyłącznie handlem detalicznym. Czego więc szukają dzisiejsi konsumenci?

Profesjonalizm – klienci zwracają teraz uwagę na każdy etap swojej podróży zakupowej, od obecności w Internecie, przez telefony do obsługi klienta, po końcowe przesyłki wysyłkowe. Spójne oznakowanie, łatwe w użyciu projekty i przyjazne dla środowiska materiały są cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Bezpieczeństwo i gwarancja jakości – kupujący online oczekują, że produkty będą dostarczane w najlepszym stanie. Uszkodzone towary są po prostu nie do przyjęcia.

Szybka dostawa – czas to pieniądz w świecie zakupów online. Im dłużej klient czeka na dostawę, tym mniej satysfakcjonuje jego ogólne wrażenia. Szybka realizacja, dobra komunikacja i szybki odbiór zakupu to najlepsze sposoby na zapewnienie maksymalnego zadowolenia klienta i zwrotu zakupów.