Gadżety z logo – potężna metoda marketingowa

Jeśli kiedykolwiek kwestionowałeś siłę reklamy markowej, pomyśl tylko o czasach, gdy widziałeś charakterystyczny znak na boku butów i od razu pomyślałeś o Nike. A co z czasami, kiedy widziałeś złote łuki i od razu kojarzyłeś je z McDonaldem? Być może Twoja marka nigdy nie będzie tak duża jak te, ale wcale nie musi być, aby czerpać korzyści z reklam markowych.

Jeśli Twoja firma ma wyraźne i zapadające w pamięć logo, może to być potężną metodą marketingową, zwłaszcza gdy zdecydujesz się umieścić je na towarach oznaczonych logo. Jeśli nie masz dobrego logo, warto poświęcić czas i pieniądze, aby stworzyć dobry i niezapomniany projekt, który odzwierciedla Twoją markę. Powinieneś pomyśleć o zatrudnieniu grafika, aby zrobić to dobrze, ponieważ dobre logo może ci pomóc na dłuższą metę podczas budowania firmy i marki. W naszym internetowym świecie tak wiele firm skupia się wyłącznie na cyfrowych metodach reklamowych. Niektórym gadżety z logo firmy wydają się być powrotem do czasów, w których firmy umieszczały reklamę w lokalnej książce telefonicznej.

Właściciele firm, którzy bagatelizują znaczenie fizycznych towarów z niestandardowym grawerem lub niestandardowym haftem w celu promowania marki, ignorują potężną ścieżkę marketingową. Wszyscy widzieliśmy długopis z nazwą banku lub nadającą się do recyklingu torbę na zakupy z nazwą supermarketu. Istnieje wiele sposobów na to, aby takie produkty z logo mogą wzmocnić Twój biznes.

Zbuduj rozpoznawalność marki

Kiedy reklamujesz się, powinieneś wiedzieć, że oprócz koncentrowania się na indywidualnej ofercie produktów musisz promować swoją markę. Załóżmy, że masz firmę, która sprzedaje suplementy diety. Za każdym razem, gdy ktoś potrzebuje suplementu z konkretnego powodu, chcesz, aby pomyślał o Twojej firmie jako o rozwiązaniu swojej potrzeby. Dlatego firmy mają swoją markę i logo na rzeczywistych butelkach produktu. Używanie towarów oznaczonych logo jako metody marketingowej pozwala promować swoją markę, zanim jeszcze kupią jakikolwiek z Twoich produktów.

Każdy długopis, magnes na lodówkę, kalendarz na biurko, torba gimnastyczna, butelka na wodę lub inny towar z Twoim imieniem i logo jest reklamą Twojej marki. Każdy z tych przedmiotów jest w czyjejś ręce, gdy pisze notatkę, na froncie czyjejś lodówki, na czyimś biurku, jest używany do noszenia czyjegoś ubrania na siłownię lub jest używany do ugaszenia czyjegoś pragnienia. Co najważniejsze, za każdym razem, gdy używają lub nawet przechodzą obok tego markowego towaru, nazwa Twojej firmy staje się coraz bardziej zakorzeniona w ich świadomości. Ludzie muszą uzyskać wrażenie Twojej marki około 5 do 7 razy, zanim ją zapamiętają.

Zwiększ lojalność wobec marki

Załóżmy, że ktoś już kupił niektóre produkty Twojej firmy. Oprócz uzyskiwania stałego napływu nowych klientów, przekształcenie jednorazowych kupujących w stałych klientów powinno stanowić główny nacisk w działaniach marketingowych każdej firmy. W końcu są to osoby, które już od Ciebie kupiły i zakładając, że jest to produkt wysokiej jakości, prawdopodobnie mieli już jedno dobre doświadczenie z Twoją marką.