Jak przyciągnąć narzeczonych do organizacji przyjęcia weselnego właśnie w Twoim hotelu? Sprawdź tutaj!

ethan-n-esther-20

Według raportów, liczba zawieranych małżeństw będzie jeszcze wyższa w 2018 roku. Średni koszt ślubu to kilkadziesiąt złotych, przy czym około 60 procent wydawane jest na samo miejsce weselne i przyjęcie. Trzeba jednak widzieć, jak przekonać pary młodej – dzisiaj spróbujemy pomóc w tym marketingu hotelom organizującym wesela u siebie.

Oto jak przyciągnąć więcej narzeczonych i wypełnić portfele!

Projektowanie stron internetowych, broszury ślubne, itp. To wszystko ma znaczenie. Zwykle fotografowie ślubni zawsze wydobywają najlepsze, najbardziej unikalne cechy miejsca podczas fotografowania par w ich wielkim dniu. Większość dotychczasowych narzeczonych będzie podekscytowana, jeśli zapytasz czy ich zdjęcia mogą pojawić się w Twoich materiałach, więc zarówno twój hotel, fotograf ślubny jak i oni mogą na tym skorzystać. Potencjalne klientki już na pierwszy rzut oka potrafią poznać prawdziwy wesele w porównaniu z ustawioną sceną, więc nawet nie myśl o zakupie fotografii ślubnej dla potrzeb marketingowych.

Musi być nowocześnie.

Pary dzisiaj pochodzą zwykle z cyfrowego pokolenia. Nie oczekuj, że będą faksować swoje prośby lub wypełniać ankietę. Zatem chcąc mieć więcej klientów ułatwiaj im planowanie, wybieranie i decydowanie o różnych aspektach organizacji wesela, dbając o to, by cały proces był zoptymalizowany pod kątem mobilności. Użyj aplikacji do smartfona – nie zostaniesz w tyle za konkurencją. Upewnij się też, że strona rezerwacja sali jest bez zarzutu – zarówno estetycznie, jak i logistycznie – by każdy potencjalny klient mógł zarezerwować miejsce bez problemu.

Bez względu na to, czy masz kosmopolityczne otoczenie, hotel jest otoczony plażą z promieniami słońca czy jest to spokojna okolica, pary rozważają tworzenie uroczystości wokół tych tematów i dlatego koniecznie pisz o tym jak najwięcej – tworząc content na swojej stronie. Inne słowa używane przez pary poszukujące idealnej sali weselnej obejmuję określenia takie jak: elegancki, zabawny i niepowtarzalny. Jeśli twój hotel współgra dobrze z którąkolwiek z tych kategorii, skoncentruj się na tych punktach pośród swoich zasobów marketingowych. Więcej inspiracji na temat tego, czego poszukują przyszli małżonkowie możesz znaleźć na stronie ModneWesele.com.

Promuj autentycznie

Dzisiejsze narzeczeni są uzależnieni od prawdziwych wesel i obrazów, opowieści i sprzedawców z tym związanych. Dlatego tak wiele magazynów poświęconych ślubom prezentuje sylwetki pary, które recenzują swoje wesele. Wejdź w partnerstwo z fotografami zatrudnionymi do robienia zdjęć na weselach, które odbywają się w Twoim hotelu, aby wysłać niektóre z tych zdjęć do magazynów ślubnych, blogów i witryn internetowych.

To tylko wciąż mała garstka podpowiedzi tyczących się marketingu weselnego. Twoje działania w zakresie marketingu internetowego dotyczące witryn internetowych powinny obejmować również treści niestandardowe promujące konkretne wiadomości dla par o wysublimowanych wymaganiach co do planowanego wesela w hotelu. Warto o tym pamiętać.