Kilka sposobów na zwiększenie widoczności naszej firmowej strony internetowej
Dzięki nabyciu pewnych dodatkowych umiejętności internetowych możesz zwiększyć widoczność swojej witryny. Dlaczego warto? Im strona jest wyżej w wynikach wyszukiwania – tym częściej ktoś będzie na nią zaglądać.
Czym jest SEO?
SEO to strategia zwiększania pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. To właśnie ona bierze pod uwagę sposób działania wyszukiwarek, wyszukiwane hasła, frazy wpisywane w wyszukiwarkach oraz preferowane wyszukiwarki dla docelowych odbiorców. Oznacza to, że trzeba zrobić wszystko, aby strony były jak najbardziej atrakcyjne dla wyszukiwarek, tak aby to, co umieścisz na stronie, sposób, w jaki to tam umieścisz, oraz sposób, w jaki tworzysz całą zawartość, mogło zostać pobrane przez narzędzia wyszukiwarek.
Istnieją dwa czynniki, które są ważne dla poprawy SEO, a tym samym dla poprawy widoczności Twojej strony:
* Optymalizacja strony.
* Linkowanie.
Optymalizacja strony
Możesz napisać swoje strony internetowe z myślą o wyszukiwarkach poprzez:
* Badanie i analizę słów kluczowych.
* Tworzenie konkretnego meta strony.
* Tagi tytułu.
* Optymalizację tagu Alt.
* Umieszczenie treści.
Słowa kluczowe
Słowa kluczowe / frazy są niezbędne do optymalizacji witryny. Użyj słów i wyrażeń, których ludzie będą używać w wyszukiwarce.
* 50% poszukiwaczy używa kluczowych fraz z trzema słowami lub więcej.
* 30% używa dwóch słów lub więcej.
* 13% używa jednego słowa.
Istnieją różne narzędzia Google, które mogą pomóc w zidentyfikowaniu słów kluczowych i zwrotów, których należy użyć.
Narzędzie Google Adwords
Narzędzie to służy przede wszystkim do umieszczania reklam w Google, ale przydaje się również, aby dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe zyskają największą uwagę w wyszukiwarce. Na przykład, jeśli chcesz zareklamować wydarzenie w swojej witrynie, pomoże Ci to wybrać słowa kluczowe do optymalnego wykorzystania. Więcej na temat dowiesz się tutaj http://marketing-sensei.pl/uslugi/google-adwords/ od poznańskich specjalistów SEO.
Miejsce docelowe słów kluczowych
Umieść słowa kluczowe / wyrażenia w następujących miejscach na swojej stronie:
* Tytuły stron.
* Metatagi.
* Nagłówki.
* Treść główna.
* Linki tekstowe.
* Tagi alternatywne.
Aby uzyskać jak najwięcej korzyści z tych rozwiązań, a przede wszystkim z Goodle AdWords warto też chodzić na kursy i szkolenia dotyczące działań SEO. Dzięki temu możesz szybciej dowiedzieć się , jakie słowa kluczowe są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników i jakie słowa kluczowe odzwierciedlają sposób interakcji użytkowników z witryną itp.
Poprzez wzrost wiedzy zdobytej dzięki analizie kampanii AdWords, na pewno uda ci się uzyskać lepsze zrozumienie zachowania swoich klientów i dostosować SEO do zwiększenia widoczności swojej strony.
Czy grafika ma znaczenie?
Roboty Google ignorują tekst ustawiony w grafice. Jednak co innego, jeśli chodzi o tekst alternatywny – ten zostanie odczytany przez nie, a zatem może zwiększyć optymalizację strony poprzez odpowiedni dobór słów do opisu obrazu. Tekst alternatywny ma kluczowe znaczenie dla dostępności, dlatego użyj opisów informacyjnych, które zawierają frazy stron.
Wszystko ma znaczenie. Żeby strona była jakoś widoczna, trzeba się naprawdę postarać. Nie wszyscy mają na to czas, czy nawet umieją to robić. Ale wszyscy rozumieją jak to jest ważne. To takie “być, albo i nie być” w internecie. Ale to kosztuje, Można zawsze skorzystać z Imprumut nebancar. Wróci się z czasem i to na poważnie 🙂