SEO B2B, które generuje ruch – czyli jakie?

Planując budżet na nadchodzący rok obrotowy, pozycjonowanie powinno być dużą pozycją na liście rozważań w Twojej strategii marketingowej B2B. Bez względu na to, czy chodzi o sklep SEO czy firmową stronę internetową. Jest to kanał marketingowy, który menedżerowie zwykle pomijają, ponieważ uważają, że ich marka zajmuje dobre miejsce w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a SEO generuje ruch.

Jednak rzeczywistość jest taka, że ​​bez trwającego programu SEO witryna prawdopodobnie nie jest w pełni zoptymalizowana pod kątem konkurencyjnych kluczowych wyszukiwanych haseł, których docelowi odbiorcy firmy najczęściej używają podczas badania produktów i usług. Utrata szans w rankingu często bezpośrednio przekłada się na utratę potencjalnych klientów i sprzedaży.

Uzasadnienie biznesowe dla SEO

Wyszukiwanie organiczne to ogromna część współczesnej podróży klientów B2B. Trudno zaprzeczyć, że SEO jest ważne, gdy 71% badaczy B2B rozpoczyna badania od ogólnego wyszukiwania. W 2014 roku Google stwierdził, że badacze B2B przeprowadzają średnio 12 wyszukiwań, zanim wejdą w interakcję z witryną konkretnej marki. Jeśli Twoja witryna nie jest widoczna w tych wyszukiwaniach, Twoja marka nie będzie potencjalnym kandydatem w procesie decyzyjnym.

Zwiększ swój zasięg

Badania wykazały, że wyszukiwanie organiczne jest głównym motorem ruchu na stronach firmowych B2B na pierwszym miejscu. Ten trend dotyczy również większości klientów z tymże związanych.  Dostęp do narzędzi śledzących i systemów CRM pozwala ekspertom ds. Marketingu przyjrzeć się dalszej części ścieżki marketingowej i potwierdzić, że ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania jest jednym z największych czynników przyczyniających się do konwersji wspomaganych w witrynach internetowych. Wielokrotnie kompleksowe platformy śledzące udowadniają, że te działania i leady prowadzą do sprzedaży.

Warto planować naprzód!

W nadchodzącym planie SEO mogą znajdować się elementy, które mogą negatywnie wpłynąć na rankingi witryny, jeśli nie zostaną odpowiednio zaplanowane. Lepiej będzie, jeśli zaplanujesz budżet na te dodatkowe kwestie związane z SEO.

Uruchomienie międzynarodowej strony internetowej

Międzynarodowe strony internetowe mogą pomóc w dostarczaniu treści w lokalnym języku do właściwego użytkownika. Istnieje jednak wiele zawiłości, które wyszukiwarki mogą mieć przy pobieraniu i indeksowaniu witryn w wielu językach. Unikaj kar za powielanie treści, upewniając się, że tagi hreflang i canonical w Twojej witrynie są prawidłowo zaimplementowane. Pomoże to Google i innym wyszukiwarkom w odpowiednim wykrywaniu odpowiednich odmian językowych dla każdej unikalnej strony.

Wykonywanie badań słów kluczowych w językach międzynarodowych przed przetłumaczeniem stron zapewni, że przetłumaczona treść będzie zawierała typowe słowa kluczowe i będzie miała szansę zająć tak wysoką pozycję, jak w polskich wynikach wyszukiwania.

Tworzenie responsywnej witryny internetowej lub tworzenie mobilnej witryny internetowej

Jeśli nie ukrywałeś się pod kamieniem, wiesz, że urządzenia mobilne w końcu wyprzedziły komputery stacjonarne w ruchu związanym z wyszukiwaniem w witrynach w wielu branżach. Witryna, która jest responsywna (łatwa do przeglądania na smartfonach i tabletach), chroni Cię przed negatywnym wpływem aktualizacji Google Mobilegeddon i innych z tymże związanych.

Materiał Powstał Podczas Opracowania z Seochess.pl