Czego można oczekiwać od kampanii Digital PR?

Digital PR to internetowa strategia marketingowa stosowana przez firmy w celu zwiększenia swojej obecności w Internecie. Cyfrowe agencje PR takie jak https://rebenagesta.com łączą się z dziennikarzami, blogerami i wpływowymi osobami i wysyłają informacje prasowe online, aby uzyskać wysokiej jakości linki zwrotne, wzmianki w mediach społecznościowych i ulepszyć ich optymalizację dla wyszukiwarek (SEO).

To jest nawet ważniejszd niż techniczne SEO. Digital PR osiąga ogromne wyniki, zwłaszcza gdy jest połączony z solidnym planem SEO. Żeby było jasne, „budowanie linków spamerskich”,nie jest czymś, co można zobaczyć w kampanii Digital PR od godnej zaufania agencji, która jest dobra w tym, co robi. Jeśli widzisz spamerskie działania związane z budowaniem linków, prawdopodobnie współpracujesz z podejrzaną agencją, która błędnie określa jej pracę jako „Digital PR”. Jeśli obawiasz się, że masz z tym do czynienia bądź miałeś w przeszłości, daj znać dobrej agencji, a ta przyjrzy się linkom prowadzącym do Twojej witryny.

Cyfrowy PR dla firm gotowych do dominacji online

Jeśli jesteś właścicielem firmy i rozpaczasz, że Twoja witryna nie znajduje się na trzech pożądanych pierwszych bezpłatnych pozycjach dla Twoich słów kluczowych w wynikach wyszukiwania Google, cyfrowe usługi PR są dla Ciebie. Oto mały przegląd tego, jak agencje marketingowe wykorzystują cyfrowy PR dla swoich klientów.

• Zwiększony ruch w wyszukiwarce – dzięki sprytnym treściom i ulepszeniom strony internetowej.
• Zwiększona liczbę sprzedaży i równocześnie zmniejszony średni koszt konwersji – przepisując reklamy i kierując reklamy na słowa kluczowe najwyższego poziomu w kampanii Google Ads.
• Pozyskanie licznych linków zwrotnych dla firmy jednorazowym komunikatem prasowym.

Co to jest dokładnie cyfrowy PR?

Digital PR polega na pozyskiwaniu wysokiej jakości linków zwrotnych ze stron internetowych i publikacji online oraz uczciwych (miejmy nadzieję dobrych) recenzji klientów. Digital PR pomaga dotrzeć do docelowych klientów, prezentując Twoją firmę na stronach internetowych, które czytają, w podcastach, których słuchają i na kontach w mediach społecznościowych, które kochają. Może nawet uzyskać pięciogwiazdkowe recenzje w Google i Amazon. Ostatecznie cyfrowy PR pozytywnie wpływa na widoczność i ranking witryny w wyszukiwarkach.

W przypadku firm lokalnych dobrze zaplanowana strategia ukierunkowana na lokalne pozycjonowanie i PR cyfrowy sprawi, że Twoja firma zostanie zaprezentowana w publikacjach online, które piszą o Twojej okolicy. Mogą to być witryny lokalnych gazet, lokalne blogi pisane przez blogerów mieszkających w okolicy, recenzje lokalnych osób, które kupiły u Ciebie, oraz lokalne wydarzenia lub organizacje charytatywne, które sponsorujesz.

PR cyfrowy vs PR tradycyjny

Tradycyjny PR odnosi się do tych publicystów, którzy kontaktowali się z dziennikarzami przez telefon i rozmawiali z nimi podczas kolacji, aby zachęcić klientów do gazet i publikacji drukowanych. PR tradycyjnie skupiał się na publikacjach drukowanych, telewizji i radiu. Ale media drukowane nie są tym, czym były kiedyś, a media internetowe szybko wyprzedzają tradycyjne publikacje drukowane, a nawet telewizję. Wraz z rozwojem marketingu online, najsprytniejsi z tych PR przesunęli swoją uwagę online na PR w cyfrowym wymiarze.