Pieczątki z logo marki i inne sekrety udanego stoiska wystawowego

Zanim jeszcze zarezerwujesz przestrzeń wystawienniczą, upewnij się, że masz jasno zdefiniowany zestaw celów wydarzenia. Planujesz sprzedaż produktu? Jeśli tak, ustal cel sprzedaży i rozważ rozwiązania płatnicze, które sprawdzą się w środowisku wystawienniczym.

Czy chcesz nawiązać kontakty z innymi firmami? Jeśli tak, rozważ miejsce do siedzenia na swoim stoisku i wcześniej zarezerwuj miejsca na spotkania w ramach działań marketingowych. Po określeniu celów wyznacz sobie realistyczne cele. Upewnij się, że Ty i Twój zespół macie wszystko, czego możecie potrzebować, a nawet więcej.

Bądź przygotowanym

Aby zapewnić udaną i bezstresową wystawę, zaplanuj i rozważ wszystkie możliwe wymagania przed, w trakcie i po wystawie. Daj sobie wystarczająco dużo czasu, aby zarezerwować przestrzeń, zaprojektować i wyprodukować stoisko, stworzyć wszelkie wymagane materiały promocyjne, jak pieczątki z logo marki a także wszystko odpowiednio przetransportować i zainstalować.

Zarezerwuj z wyprzedzeniem energię elektryczną, catering i wszelkie dodatkowe sponsorowane działania marketingowe, takie jak promocja Wi-Fi, dystrybucja ulotek i reklama cyfrowa. Zdecydowanie warto prowadzić CRM, aby przechwytywać rozmowy i dane kontaktowe. To nie tylko szybko rejestruje szczegóły, ale także pozwala na bezproblemową kontynuację zarówno dla Ciebie, jak i dla potencjalnego klienta.

Badania konkurencji

Posiadanie markowej, unikalnej i przyciągającej wzrok przestrzeni wystawienniczej jest niezbędne, aby zostać zauważonym. Jednak spójrz i zastanów się, co zrobili Twoi konkurenci i inni wystawcy w przeszłości. Sposób, w jaki prezentujesz swoją markę, może sprawić, że wydarzenie zostanie udane bądź nie. Zastanów się, co robią skutecznie, a czego nie.

Projekt i planowanie stoiska

Po przeprowadzeniu badań i określeniu swojego podejścia, zacznij pracować nad projektem i prezentacją stoiska Twojej marki.

Niezależnie od tego, czy pracujesz z zewnętrzną agencją, czy z wewnętrznym zespołem projektowym, daj wystarczająco dużo czasu na wstępne koncepcje, poprawki, końcowe przygotowanie grafiki i wszelkie problemy w produkcji.

6-tygodniowa kampania marketingowa

Po potwierdzeniu miejsca i numeru stoiska upewnij się, że rozpowszechniasz informacje. Skorzystaj z witryny swojej firmy, pisząc artykuł lub informację prasową. Zaprojektuj i wyślij e-maile, zależne od danych, aby potencjalni uczestnicy wiedzieli, że będziesz wystawiać, a co najważniejsze, dlaczego powinni odwiedzić Twoje stoisko.

Obserwuj i zacznij angażować konta w mediach społecznościowych związane z wydarzeniem i dołącz do rozmowy, używając odpowiednich hashtagów. Skorzystaj z okazji, aby poinformować uczestników, gdzie będziesz, a może nawet czego mogą się spodziewać na Twoim stoisku.

Renomowane firmy udostępniają wizualizacje stoisk przed wydarzeniem. To nie tylko pokazuje właściwe planowanie, ale także pomaga ludziom zidentyfikować daje stoisko podczas uczestnictwa. Warto o tym pomyśleć dla swojego stoiska.
Artykuł powstał we współpracy z: https://www.maxsc.com.pl/ .