Produkcja filmów typu employer branding
Temat employer branding i wszystkie jego zawiłości wymaga dzisiaj wzmożonej uwagi. W szczególności chcemy tutaj skupić się na tym, w jaki sposób filmy mogą być istotnym narzędziem we wspomaganiu działań związanych z budowaniem marki w zakresie typu employer branding.
Strategie i kampanie służą jako teoretyczne plany, ale tutaj kładziemy nacisk na działanie i badamy dynamiczną rolę wideo w ożywianiu marki jako pracodawcy. Razem z ekspertem w temacie – https://playcolors.pl – chcemy, abyś wiedział, że filmy wideo to nie tylko zwykła treść, ale stanowią podstawę rozwiązań z zakresu budowania marki typu employer branding właśnie.
Dlaczego wideo?
W ciągu ostatniej dekady filmy stały się popularnym medium na wszystkich platformach. Jak wynika z raportu giganta branżowego – tendencja ta zyskuje na znaczeniu w obszarze marketingu i brandingu. Łatwo zrozumieć, dlaczego tak jest, zwłaszcza jeśli chodzi o employer branding. Filmy promujące markę oferują osobom poszukującym pracy rzadkie spojrzenie za kurtynę, pozwalając im wyobrazić sobie przyszłość związaną z pracą z Tobą i zdobyciem uznania jeszcze przed kliknięciem „Aplikuj”.
Wszystko to nasuwa pytanie, co składa się na skuteczny film promujący markę jako pracodawcę i jak go zrobić dobrze? Odpowiedź leży w uczciwości, autentyczności i konsekwencji.
Wzmocnij swój wizerunek pracodawcy dzięki filmom
Skutecznie zastosowane filmy wideo podnoszą główny przekaz dzięki połączeniu jakości produkcji, fascynujących historii i treści strategicznych. W połączeniu z możliwością udostępniania i łatwością konsumpcji, filmy promujące markę jako pracodawcę docierają dalej, rozprzestrzeniają się szybciej i uderzają mocniej. Przede wszystkim są zaproszeniem do podróży do serca kultury Twojej organizacji i odkrycia jej tożsamości.
Jeśli jesteś gotowy, aby ulepszyć swój employer branding i pokazać światu, co masz do zaoferowania, skontaktuj się z profesjonalistami z PlayColors, a na pewno chętnie podejmą się tego zadania.
Ponieważ wideo stanowi 74% całego ruchu online, treści wideo naprawdę rządzą internetem. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm korzysta z filmów promujących budowanie marki pracodawcy, aby:
• poprawić swój profil
• przyciągnąć najlepsze talenty.
Filmy dotyczące marki pracodawcy to świetny sposób na zaangażowanie potencjalnych kandydatów i przekazanie historii, marki, kultury i misji Twojej firmy w sposób, którego słowa i obrazy po prostu nie są w stanie.
Czy istnieje specjalna formuła, aby to zrobić dobrze? A co powiesz na to, żeby zrobić to bardziej niż dobrze i wyróżnić się? To właśnie potrafi video employer branding.
Nie ma uniwersalnej długości dla takiego formatu. W zależności od tego, co chcesz powiedzieć i jak to chcesz przekazać – różne długości będą lepsze. Jednak ogólnie rzecz biorąc, ludzie mają krótki czas skupienia uwagi, więc staraj się, aby film był zwięzły i krótki. Powinien być wystarczająco długi, aby przekazać wiadomość, ale jednocześnie wystarczająco krótki, aby utrzymać zaangażowanie przez cały film.