Co można ugrać na kodzie promocyjnym? Korzyści dla każdego.

Co to są kody promocyjne? Kody promocyjne to ciągi alfanumeryczne oferowane przez sklepy internetowe w celu zachęcania do zakupów w ich witrynach internetowych i zazwyczaj są powiązane z nadrzędną promocyjną strategią marketingową. Rabat związany z kodem promocyjnym może dotyczyć pojedynczych produktów lub całego zamówienia. Jest to też ciekawy sposób na zarabianie przez internet za darmo.

Jak działają kody promocyjne?

Rabat może być procentowy lub określoną kwotą. Kody promocyjne zapewniają również klientom bezpłatną wysyłkę lub pakowanie prezentów. Ta strategia marketingowa zasadniczo daje klientom kolejny powód do zakupu twoich produktów.

Według Microsoft kod promocyjny, czasami nazywany kodem kuponu lub kodem rabatowym, składa się z kombinacji cyfr i liter. Jest wykorzystywany do określonych celów, takich jak np. świąteczna kampania marketingowa.

Dlaczego kody promocyjne działają?

Kiedy sklep wydaje kody promocyjne, zachęca klientów do zakupu, co przynosi korzyści zarówno klientowi, jak i firmie. Klienci otrzymują produkty, które chcą za niższą cenę, a sklep internetowy generuje przychody. Jedną z najbardziej przydatnych rzeczy w kodach promocyjnych jest to, że działają one dobrze zarówno z nowymi, jak i powracającymi klientami. Te bodźce mają nawet bezpośredni wpływ na ogólne wrażenia zakupowe, zgodnie z badaniami przeprowadzonymi na całym świecie badaniami.

Zdobycie kuponu, choć trudno w to uwierzyć, jest fizycznie przyjemniejsze niż otrzymanie prezentu. Badanie wykazało, że osoby, które otrzymały kody promocyjne z https://www.freemo.pl/kody-promocyjne/, podniosły poziom oksytocyny, która jest hormonem wywołującym uczucie szczęścia.

Śledzenie działań marketingowych za pomocą kodów promocyjnych

Według danych kody promocyjne to skuteczny sposób na śledzenie działań marketingowych w celu sprawdzenia, które platformy generują największy ruch lub prowadzą do konwersji. Właściciele sklepów mogą śledzić swoje wysiłki, dołączając określony kod promocyjny do określonej kampanii marketingowej lub reklamy. Różne kody mogą wywoływać ten sam rabat, więc nie musisz tworzyć różnych rabatów dla każdej reklamy. Potrzebujesz tylko nowego kodu promocyjnego. Na przykład możesz utworzyć nieco inne kody, aby wszelkie reklamy lub działania marketingowe na Facebooku, Twitterze i Pinterest miały unikalne kody promocyjne specyficzne dla platformy, zgodnie z tymże.

Przypisanie określonych cyfr i liter do określonej reklamy jest szczególnie pomocne, jeśli klient zobaczy promocję reklamowaną w wiadomości e-mail lub w mediach społecznościowych, ale nie kliknie od razu, aby przejść do promocji. Nadal będziesz w stanie rejestrować i analizować zwrot z inwestycji w reklamę na tej platformie, ponieważ wprowadzając dostosowany kod promocyjny, klient mówi również, gdzie widział reklamowaną sprzedaż.

Gdy klient wprowadzi kod promocyjny podczas realizacji transakcji, sklep potwierdza, że wszystkie warunki promocji są spełnione przed zatwierdzeniem. Możesz także dostosować wymagania, aby wykluczyć określone marki lub produkty.