Rekrutacja pracowników jest dla Ciebie wyzwaniem? Skorzystaj z kampanii rekrutacyjnych AD+HR!

Czy wiesz, że Twoi potencjalni pracownicy nie szukają zatrudnienia na popularnych portalach? Większość kandydatów na rynku pracy w ogóle nie zajmuje się poszukiwaniem nowego stanowiska, a byłaby gotowa zmienić pracodawcę, otrzymując lepsze warunki etatu. Wiemy, jak dotrzeć właśnie do tych, których szukasz! Skorzystaj z pakietu reklam rekrutacyjnych AD+HR.

W dobie pandemii koronawirusa w szczytowym momencie liczba nowych ofert pracy spadała o ponad 50% rok do roku*. Dopiero możliwość zdalnego zatrudnienia pozwoliła firmom odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a praca z domu stała się powszechnym zjawiskiem. Podobnie jak przebieg rekrutacji online – od wstawienia ogłoszenia, przez rozmowę rekrutacyjną, aż po decyzję o zatrudnieniu.

Jednak dla wielu pracodawców proces zdalny jest jeszcze dużym wyzwaniem, a potrzeby zatrudnienia nowych pracowników – coraz większe. Zastanawiasz się jak skutecznie i owocnie rekrutować przez Internet? Skorzystaj z pakietu reklam rekrutacyjnych AD+HR.

Kampanie rekrutacyjne AD + HR pozwoliły od nowa zdefiniować złożoną kwestię przeprowadzania początkowych etapów rekrutacji. To właśnie dzięki nim właściciele małych i dużych przedsiębiorstw bez trudu masowo docierają na wybranym przez siebie obszarze do potencjalnych kandydatów o konkretnych kwalifikacjach. AD+HR doskonale wspiera rekrutację osób ze znajomością języków obcych (np. j. szwedzkiego, j. hiszpańskiego, czy j. niemieckiego),  wysoko wykwalifikowanych specjalistów z branży GBS/SSC, BPO, CC, inżynierów, technologów, pracowników z sektora finansów i księgowości.

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego, dzięki znajomości zachowań online wśród potencjalnych pracowników, stworzył narzędzie, które wspiera procesy rekrutacyjne. Podczas korzystania aplikacji mobilnych i Internetu, kandydaci odwiedzają strony o określonej tematyce. Podają dane demograficzne i zawodowe, uzupełniając swoje profile w mediach społecznościowych.

Od lat badamy zachowania użytkowników Internetu za pomocą stworzonych narzędzi analitycznych, łączymy dane i filtrujemy osoby, które pasują do oczekiwanego przez danego klienta profilu kandydata. Reklamy są wyświetlane tylko osobom, które spełniają dane kryteria pracodawców.

W naszym Instytucie znamy się na ludziach i skutecznie łowimy talenty w sieci. Od 2014 roku z sukcesami łączymy pracowników i pracodawców. Opracowaliśmy własną metodę IRKL, dzięki której jesteśmy w stanie dotrzeć nawet do 90% populacji możliwych do pozyskania kandydatów. Cechuje nas innowacyjność i otwartość na nowe technologie. Będziemy Twoim partnerem w biznesie.

*dane firmy Element zebrane dla Grant Thornton na bazie 50 największych portali rekrutacyjnych w Polsce z kwietnia 2020 roku