Social media i projektant domów – czy istnieje tutaj jakiś związek?
Media społecznościowe to narzędzia, które pomagają właścicielom małych firm przyciągać potencjalnych klientów, prze informacje lub promocje, kontaktować się z obecnymi klientami i sprzedawać swoją firmę. Duża liczba potencjalnych klientów (około 50%) najpierw wyszukuje produktu w mediach społecznościowych, zanim go kupi.
Około 90% Polaków korzysta z mediów społecznościowych, co nie pozostawia miejsca na powodu, dla których warto byłoby je lekceważyć. Ale uwaga, nie wszystkie witryny są sobie równe. Aby być skutecznym, musisz wybrać odpowiednią witrynę dla swojej firmy projektowej. Musisz opanować te szczegóły, zamiast spróbujesz poświęcać swój czas każdej stronie. To jest czasochłonne i nieskuteczne.
Jeśli chcesz promować swoją firmę projektowania domów, powinieneś wybrać strony, które byłyby korzystne dla tej niszy. W tym miejscu chcemy dostarczyć Ci kilka wskazówek, które sprawią, że Twoja firma odniesie największy sukces. Spójrzmy na te wskazówki.
Docelowe witryny ze zdjęciami
Projektanci wnętrz wzbudzają największe zainteresowanie, pokazując ludziom, jak wyglądają ich projekty domów. Nie możesz tego zrobić, jeśli nie używasz zdjęć lub wideo. Pinterest to najlepsza strona dla projektantów wnętrz, aby spotkać się z potencjalnymi klientami. Możesz użyć zdjęć, aby pokazać jakość swojej pracy, styl i gust bez słowa. Użyj Pinteresta, aby zaprezentować swoje najlepsze pracy, nowe pomysły i wskazówki / triki dekoratorskie. Instagram oferuje projektantom domów możliwość kontaktu z potencjalnymi klientami na poziomie osobistym. Możesz publikować najnowsze projekty i trendy a nawet wrzucać zdjęcia ze swojego życia osobistego (urocze psy, niesamowite wakacje!).
Konsumenci widzą te posty. Te posty na Instagramie pokazują klientom Twój styl, ale także Twoją osobowość i życie rodzinne. Tak wiele osób chce poznać się ze swoim projektantem domu przed zatrudnieniem. Jeśli masz podobny gust, możesz nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
Udostępnij swoje filmy
YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką po Google. Jeśli tego nie wykorzystujesz, tracisz doskonałą okazję. Możesz pokazać pokój, który zaprojektowałeś w czasie rzeczywistym. Możesz również opublikować wideo z poradami dekoracyjnymi domu lub sposobami używania koloru w pokoju. YouTube pozwala Twoim potencjalnym klientom dowiedzieć się, co możesz zrobić jako projektant. Odniesiesz sukces, jeśli zaoferujesz porady i pomysły i pochwalisz się zakończonymi projektami. Możesz także wykazać się większym sprytem i używać formatu reality show, aby kontaktować się z konsumentami. Twoim nadrzędnym celem jest przecież przyciągnięcie widzów do Twojej witryny.
Wejdź na Facebooka
Projektanci domów kierują reklamy głównie do konsumentów, a nie do innych firm. Na Facebooku można znaleźć grupy, które mają uznaniowe dochody, muszą odnowić swoje siedziby lub nieruchomości generujące dochód i są w określonej grupie wiekowej. Pomoże to wprowadzić na rynek odpowiednich ludzi. Poza odpowiednim marketingiem, możesz publikować swoje filmy i zdjęcia na Facebooku. Możesz też tam dodawać linki do swojego kanału YouTube, Pinteresta i witryny Instagram.