Specjalista seo podpowiada: wyszukiwanie głosowe nowym trendem w Google

kopalnia 214SEO jest czymś od dziesięcioleci.

Prawie wszyscy wiedzą, że jeśli zakładasz firmę, musisz:

  • założyć stronę internetową,

  • przeprowadzić badania słów kluczowych,

  • zoptymalizować zawartość pod kątem pozycji w Google.

Do tego nie jest potrzebny żaden specjalista seo. Ale niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że SEO rozwija się, cały czas i tutaj już specjalista od pozycjonowania stron, taki jak naprawdę może się przydać ARRIES – freelaner SEO. Czy wiesz na przykład, że w dzisiejszych czasach ludzie częściej korzystają z wyszukiwania głosowego, aby zadać pytanie, zamiast ręcznie wpisywać wyszukiwane hasła w Google.com?

Chcesz znaleźć te wyszukiwania głosowe? Następnie musisz dostosować strategię marketingową, aby uwzględnić optymalizację wyszukiwania głosowego (VSO).

Czym różnią się wyszukiwania głosowe od wyszukiwania tradycyjnego?

Ogólnie rzecz biorąc, wyszukiwania głosowe są wyrażane w sposób bardziej swobodny i nieformalny i zwykle są to całe zdania (w przeciwieństwie do kilku słów).

Na przykład, jeśli chcę zlokalizować najbliższy punkt sprzedaży McDonalda i robię standardowe wyszukiwanie w Google, mogę wpisać „najbliższy punkt sprzedaży McDonalda” w pasku wyszukiwania. Ale jeśli zamiast tego przeprowadzam wyszukiwanie głosowe, mogę powiedzieć: „OK, Google, gdzie jest najbliższy punkt sprzedaży McDonalda?”

Poza tym pamiętaj, że ludzie często korzystają z wyszukiwania głosowego, aby badać lokalne firmy, a 58% konsumentów przeprowadzało wyszukiwania głosowe w ubiegłym roku, aby dowiedzieć się więcej o lokalnej firmie.

Dlatego każdy dobry freelancer SEO Ci to dzisiaj przyzna, że niezależnie od prowadzonej działalności ważne jest zoptymalizowanie witryny pod kątem wyszukiwania głosowego. Ale jeśli prowadzisz lokalną firmę i masz jakąś obecność handlową, to tym ważniejsze jest dla ciebie priorytetowe traktowanie VSO.

Jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwania głosowego?

Istnieje kilka strategii, które można wykorzystać do optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwania głosowego, w tym umieszczenie jej w katalogach, upewnienie się, że informacje o firmie są dokładne i aktualne, i wiele więcej.

1. Umieść się na liście w Mapach Google, Apple Maps i innych katalogach

Jest to dość proste – im więcej ofert masz w Internecie, tym bardziej widoczna jest Twoja firma. Daje to większą szansę na pojawienie się jako wynik wyszukiwania w wyszukiwaniu głosowym konsumenta.

2. Upewnij się, że informacje o firmie są dokładne i aktualne

Ponieważ wyniki wyszukiwania głosowego dają użytkownikom tylko jedną odpowiedź, upewnij się, że wyświetlasz dokładne informacje online.

Załóżmy, że ostatnio zmieniłeś godziny otwarcia, ale nie edytowałeś wpisu w Google Moja Firma, aby to odzwierciedlić. Tutaj Twoi konsumenci mogą równie dobrze otrzymywać błędne informacje, co prowadzi ich do odwiedzenia Twojego sklepu tylko po to, aby dowiedzieć się, że jest zamknięty. To raczej nie zachęci ich do tego, by odwiedzić sklep ponownie.

Czas więc na zaktualizowanie swojego SEO pod nowe trendy, prawda?