Sprzedaż na Amazon – co musisz wiedzieć?

Sprzedaż na Amazon to bardzo rozległy obszar możliwości dla przedsiębiorców działających w handlu. Amerykański gigant to dziś największa platforma sprzedażowa na świecie co daje ogromne możliwości producentom i dystrybutorom. Jeśli chcesz skorzystać z tego oceanu możliwości, musisz jednak solidnie podszkolić się z tego, jak wygląda sprzedaż na Amazonie. Nie jest to bowiem magiczny sposób na zdobycie fortuny, ale sumienna praca, jak każda inna. W niniejszym artykule – garść podstawowych informacji na temat tego jak wygląda obsługa konta Amazon.

  1. Sprzedaż na Amazon – z czym to się je?
  2. Obsługa konta Amazon – podstawowe informacje
  3. Na co musisz być gotowy sprzedając na Amazon?
  4. Wprowadzamy firmy na Amazon – czy warto korzystać z takich usług?

Jak zabrać się za sprzedaż na Amazonie i czy warto skorzystać w tej kwestii z usług firmy, która wprowadzi nas do tego świata? Za chwilę wszystkiego się dowiesz!

Sprzedaż na Amazon – z czym to się je?

Aby rozpocząć sprzedaż na Amazon warto posiadać unikalny produkt, gdyż konkurencja jest bardzo duża. Należy dokonać procedury identyfikacji podatkowej, a następnie ubiegać się o tzw. FBA. Kłopotliwy może być również proces dostaw. Platforma Amazon Central jest stosunkowo przyjazna użytkownikom, jednak sam proces sprzedaży może być nieco wymagający. Za wiele różnych usług Amazon pobiera określone prowizje liczone w dolarach. Warto wiedzieć co i jak aby nie tracić czasu i środków.

Obsługa konta Amazon – podstawowe informacje

szkolenie google adsProwizje na Amazon to nie mit, ale fakt. Niektórzy sprzedawcy oddają w różnego prowizjach nawet do 40% swoich wszystkich przychodów. Taka jest niestety cena uczestnictwa w globalnej platformie internetowej. Posiadając jednak odpowiednia wiedzę i umiejętności można wiele zaoszczędzić i generować zyski, przy których prowizje nie będą straszne. Jeśli nie chcemy samodzielnie zdobywać takiej wiedzy, możemy skorzystać z usług ekspertów, np. AMZTeam. Tego typu firmy pomagają niedoświadczonym przedsiębiorcom postawić pierwsze kroki w sprzedaży na Amazonie.

Na co musisz być gotowy sprzedając na Amazon?

Nie tylko na prowizje. M.in. również na to, że duża część Twojego towaru nie znajdzie nabywcy – konkurencja jest tu naprawdę ogromna. Jakkolwiek możesz znacząco zwiększyć wolumen swojej sprzedaży, tak duża część towaru będzie po prostu zalegać na wirtualnych półkach. To niestety nieodłączny element tego biznesu. Po drugie, musisz pamiętać aby posiadać odpowiedni kapitał na start. Z ograniczonym kapitałem startowym, będziesz musiał ograniczyć się jedynie do krajowych dostawców. 90% Twojej konkurencji też od nich bierze towar, zgromadź zatem kapitał i postaw na import!

Wprowadzamy firmy na Amazon – czy warto korzystać z takich usług?

Wprowadzamy firmy na Amazon – widzisz czasem w sieci tego typu reklamy? Warto się zainteresować. Firmy takie jak AMZTEam bardzo sprawnie i w przystępnych pieniądzach wprowadzają firmy na Amazon umożliwiając im handel w sieci na ogromną skalę.