Jaką stronę stworzyć, by móc sprzedawać?

Obecnie każdy dobrze prosperujący biznes detaliczny potrzebuje platformy e-commerce . Podczas gdy konsumenci gromadzą się w głównych sklepach internetowych, takich jak Amazon i eBay, aby uzyskać swój udział w produktach, mniejsze sklepy mogą skorzystać z możliwości, które może im dać sklep internetowy. To dlatego, że coraz więcej osób robi zakupy online – a liczba ta stale rośnie.

E-commerce jest zdecydowanie przyszłością sprzedaży, ale jest jedna rzecz, która może skierować witrynę sklepu e-commerce na wczesną śmierć: brzydki układ. To proste – nikt nie chce robić zakupów w nieatrakcyjnych, opatrzonych datą lub nieintuicyjnych sklepach internetowych. Tak jak witryna przedniego okna zachęca klientów do wejścia do twojego sklepu by rzucić okiem na twoje towary, tak sposób, w jaki wyglądają strony i towarami e-commerce, zachęcają użytkowników do kliknięcia przycisku kasy lub przekierowania ich do innych stron internetowych.

Przyjemny układ strony

Przede wszystkim najłatwiejszym sposobem na stworzenie pięknego układu jest użycie pięknych materiałów. Witryna sklepu z e-commerce powinna koncentrować się na zaprojektowaniu układu, który obsługuje najpotężniejsze zasoby: towary.

Użytkownicy są zainteresowani Twoimi produktami, więc pochwal się najlepszymi fotografiami. Ciekawe zdjęcia twoich produktów na biało lub użyte w kontekście sprawią, że Twoi klienci będą pożądać produktu.

Układy zbudowane wokół stylowych i kuszących zdjęć działają najlepiej, gdy są również stosunkowo minimalistyczne. Najlepiej jest korzystać z prostych funkcji, które uzupełniają i równoważą produkt – nie ma powodu, aby wdrażać projekt, którego funkcje konkurują z przedmiotami, które próbujesz sprzedać. Ale to, że proste jest lepsze, nie oznacza, że ​​nie ma pewnej swobody, aby wprowadzić unikalny urok Twojej firmy lub marki w swój projekt – upewnij się tylko, że wszystko pasuje do twoich ostatecznych celów.

Od początku (odwiedzający przeglądający twoje towary online) do końca (realizacja zakupu), należy dążyć do wpływania i poprawy doświadczenia użytkownika za pomocą różnych wskazówek wizualnych.

Bądź kreatywny!

Dużym aspektem układów e-commerce jest tworzenie intrygującego projektu, który odrywa się od tradycyjnych form, a jednocześnie wygląda świetnie. Nie oznacza to jednak, że rozsądnie jest utworzyć niestandardowy przycisk zakupu na stronie towaru lub umieścić cenę na każdym zdjęciu. Kluczem do zaprojektowania odpowiedniej platformy e-commerce jest ustalenie priorytetów.

Zacznij od stworzenia hierarchii, które informacje są najważniejsze na stronie i nie bój się białych znaków i różnych rozmiarów, aby stworzyć kontrast. Spraw, aby przyciski wezwania do działania wyróżniały się widocznością i kolorami – przecież chcesz, aby użytkownicy klikali w nie jak najwięcej.

Podobnie jak w przypadku każdej witryny internetowej, należy skoncentrować się na łatwości nawigacji, czytelności, dostępności, a przede wszystkim na optymalizacji przepływu użytkownika lądującego na stronie głównej, a następnie na drodze do stref docelowych, niezależnie od tego, czy jest to kasa, czy formularz kontaktowy.