Zobacz jakie korzyści może odnieść umieszczenie Twojej firmy w Google maps

goooglemaps

Google Maps jest mapą stworzoną przez firmę Google, na której możemy odnaleźć wiele interesujących nas rzeczy. Jest to rzeczywista mapa świata, przedstawiająca ulice, budynki, firmy, które faktycznie istnieją. Warto z niej korzystać, jeżeli czegoś poszukujemy, na przykład jakiejś firmy, ale również warto wiedzieć, że samemu można wprowadzić swoją firmę do map Google.

Co daje mi umieszczenie firmy w Google Maps?

Umieszczenie firmy w Google Maps daje bardzo wiele pozytywnych możliwości. Główny powód to możliwość zlokalizowania naszej firmy przez osoby, które chcą do nas trafić, a z jakiegoś powodu nie mają informacji gdzie dokładnie jest nasza siedziba. Po uruchomieniu mapy od Google, możliwe jest wpisanie nazwy firmy, a także jej adresu i naszym oczom ukaże się mapka, która wskaże jak do naszej firmy trafić. Bardzo przydatne, a także często jest to stosowane rozwiązanie na firmowych stronach internetowych.

Zazwyczaj przedsiębiorstwa na swojej oficjalnej stronie internetowej udostępniają malutką mapkę, na której pokazana jest ich lokalizacja i pobliskie ulice. Gdy klient kliknie na mapkę to jego oczom ukaże się ona w powiększonej wersji i będzie mógł bez problemu ustalić trasę, którą musi pokonać, aby trafić do naszej siedziby. Jeżeli ktoś wpisze naszą nazwę firmy w wyszukiwarce Google to zobaczy również mapkę, oraz dane firmy takie jak adres, telefon i godziny otwarcia. Możemy także wstawić fotografię, najlepiej budynku, która będzie wyświetlana obok mapy.

Dodatkową zaletą Google Maps jest to, że firma, która posiada swoją lokalizację na takiej mapie, musiała zostać wcześniej zweryfikowana. Dzięki czemu mamy pewność, że ona w rzeczywistości istnieje. Jest to o tyle ważne, że w dzisiejszych czasach masa jest przedsiębiorstw, które powstają po to, aby oszukać jak największą liczbę ludzi. W rzeczywistości nie posiadają nawet swoich siedzib. Weryfikacja firmy polega na wysłaniu listu na podany adres, który będzie widniał w mapach Google. W liście znajduje się kod weryfikacyjny, który należy podać. Jeżeli list dojdzie i kod zostanie wpisany, to taka firma zostaje dopiero wtedy umieszczona w zborze przedsiębiorstw w mapach Google.

Google Maps – nasza firma w nawigacji

Na całym świecie masa ludzi korzysta z urządzeń z systemem Android. To właśnie w nim standardową aplikacją do nawigacji jest program Google Maps. Potrafi on dokładnie doprowadzić użytkownika do celu, przy czym jest całkowicie darmowy, co jest jego ogromną zaletą. Dzięki temu, że nasza firma jest wprowadzona w katalog do Google Maps, nasza lokalizacja może być również wyświetlana w nawigacji.
Wystarczy, że użytkownik programu wpisze nazwę naszej firmy i zostanie po chwili pokierowany od miejsca, w którym się znajduje do naszej siedziby.

Nawigacja od Google jest bardzo dokładna, zresztą tak jak i mapy, dlatego niema obaw, że źle nas pokieruje. Dodatkowo, jeżeli poszukujemy firmy z określonej branży, ale nie interesuje nas jedna konkretna, tylko jakaś znajdująca się w pobliżu, to również aplikacja Google Maps może nam w tym pomóc. Wystarczy wpisać branżę, jaka nas interesuje, a program wyświetli firmy znajdujące się w pobliżu, które są właśnie z tej konkretnej branży.

Czy warto umieścić firmę w Google Maps?

Oczywiście, że warto umieścić firmę w Google Maps. Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodną firmą, która została zweryfikowana i bez skrępowania prezentuje adres swojej siedziby. Warto również, ponieważ klienci nie będą mieli problemu z dotarciem.

Mapy od Google są bardzo dokładne, a darmowa nawigacja, która znajduje się w każdym urządzeniu z systemem Android pomoże w bezproblemowym trafieniu do firmy. Jeżeli naprawdę zależy nam na wygodzie i komforcie klientów to zdecydujemy się na wprowadzenie firmy do map. Przecież im łatwiej do nas dojechać, tym więcej klientów do nas trafi. Warto patrzeć na to pod tym względem, że każdy klient to dodatkowe pieniądze. A kto otwiera dziś firmę nie myśląc o pieniądzach?

Porady udzieliła nam firma www.businessweb.pl oferująca kompleksową kampanię dla firma w mapach Google.