Branża CBD jest wyjątkowa – jak się w niej odnaleźć?
Kannabidiol lub CBD – mówi się o tym coraz więcej ze względu na postrzegane korzyści zdrowotne. Ludzie z różnych ras, religii i krajów sięgają po to, co daje im producent olejku CBD i innych produktów CBD, aby pomóc innym w radzeniu sobie z różnymi problemami zdrowotnymi.
Zgodnie z oczekiwaniami, ponieważ konsumenci nadal akceptują produkty CBD, wielu przedsiębiorców wskoczyło na ten rosnący rynek. W związku z tym rynek CBD stał się bardzo konkurencyjny.
Aby zdobyć swój udział w tym rynku, musisz opracować dobrze przemyślaną strategię marketingową CBD, aby odróżnić swoją markę od konkurencji. Wyzwanie polega jednak na tym, że branża CBD jest wyjątkowa, jeśli chodzi o reklamowanie produktu CBD.
Zrozumienie wielkości rynku CBD
W ostatniej dekadzie nastąpiły liczne zmiany w legalizacji produktów konopnych. Szacuje się, że do 2024 r. wartość segmentu oleju CBD, podgrupy przemysłu konopnego, wyniesie 20 miliardów. Niektóre fragmenty sugerują, że rynek konsumencki CBD do 2026 r. będzie wyceniany na 16,32 miliarda (!).
Ponieważ coraz więcej stanów kontynuuje przegląd przepisów dotyczących konopi, a badania nad bezpieczeństwem i korzyściami płynącymi z CBD są kontynuowane, oczekuje się, że zapotrzebowanie konsumentów na CBD wzrośnie. W przeciwieństwie do przeszłości, kiedy badania nad marihuaną koncentrowały się tylko na tetrahydrokannabinolu (THC) — psychoaktywnym związku konopi, dziś więcej badań dotyczy niepsychoaktywnego związku chemicznego CBD.
Coraz większa liczba osób zwraca się do CBD w celu radzenia sobie z różnymi problemami zdrowotnymi, w tym z:
-
lękiem,
-
depresją,
-
zaburzeniami snu,
-
refluksem żołądkowym itp.
Jednak pomimo rosnącej popularności CBD i ciągłych wysiłków legalizacyjnych, nadal należy zachować ostrożność podczas zakładania i marketingu na produkty CBD.
Niejasny rynek docelowy
Aby w pełni wykorzystać swoją strategię marketingową CBD, musisz zdefiniować grupę docelową. Ponieważ jednak ludzie ze wszystkich środowisk, grup etnicznych i grup wiekowych stawiają na CBD, kierowanie działań marketingowych CBD do właściwych odbiorców może być trudne.
Najprostszym sposobem na uniknięcie tego jest zdefiniowanie grupy docelowej od samego początku. Niektóre z pytań, które możesz sobie zadać, obejmują:
1.Kim jest Twój typowy klient?
2.Na jaką grupę wiekową kierujesz reklamy?
3.W jakich dolegliwościach chcesz pomóc swoim klientom?
Po zdefiniowaniu grupy docelowej łatwiej jest do nich dotrzeć za pomocą odpowiedniej strategii marketingowej.
Nasycony rynek
Niedawne wysiłki legalizacyjne i zwiększona popularność CBD skłoniły wielu inwestorów do branży CBD. Oznacza to, że sektor stoi w obliczu silnej konkurencji ze względu na tworzenie wielu marek CBD. Aby skutecznie konkurować, marki CBD muszą mieć strategiczne podejście do tego, jak wytwarzają swoje produkty i jak je reklamują. Aby odnieść sukces na tym konkurencyjnym rynku, musisz być kreatywny w kreowaniu marki, lokowaniu produktu i tworzeniu skutecznej strategii marketingowej CBD – to jest niezwykle ważne.