Czarter, wędkowanie i… marketing. Czyli jak złapać klientów na haczyk?

Dzisiejsze czasy są trudne, szczególnie kiedy jesteś właścicielem małej firmy. Według światowych danych, około 70% wszystkich nowych firm jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata, a tylko połowa znajdzie sposób na przetrwanie 5-letniego stażu, podczas gdy mniej niż 30% z tych firm nadal będzie działało po pełnej dekadzie w pracy. I tak, te liczby dotyczą również firm czarterowych.

kopalnia anmur

Po prostu sukces każdej małej firmy sprowadza się przede wszystkim do jej zdolności do inteligentnego i skutecznego wprowadzania produktu na rynek, aby utrzymać stały napływ nowych klientów, a także zarządzać tymi, na których tak ciężko pracowało, aby uzyskać w pierwszej kolejności .

Nikt ci tego nie powiedział, kiedy po raz pierwszy postanowiłeś wyruszyć w burzliwe wody biznesu czarterowego, prawda? Jedyne, czego kiedykolwiek chciałeś, to stworzyć swoim klientom doświadczenie wędkarskie na całe życie: czy naprawdę musisz poświęcić swój czas i pieniądze, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Google zdecydował się umieścić Twoją witrynę na pozycji 24 w wynikach wyszukiwania zapytań dotyczących czartery wędkarskie w twojej okolicy lub jak upewnić się, że ci szczęśliwi nowożeńcy, których wziąłeś na ryby w zeszłym tygodniu, zarezerwują kolejną podróż, na ich pierwszą rocznicę?

My chcemy zatrzymać Cię w tych, którzy wygrywają – nie martw się, to jest dokładnie to, co planujemy robić. Od samego początku!

Anatomia doskonałej strony internetowej

Zgodnie z najnowszą ankietą ponad połowa małych firm nadal nie posiada strony internetowej promującej swoje usługi…. Jeśli jesteś jednym z nich, wyświadcz mi przysługę i kup już teraz nazwę domeny. To kosztuje niewiele.

Twoja strona internetowa jest głównym elementem całej strategii cyfrowej Twojej firmy: po prostu dzięki niej większość wędkarzy odkrywa, że istniejesz, a następnie decyduje, czy zarezerwować wycieczkę z tobą, czy nie. Przerażające jest to, że cała wirtualna akcja z potencjalnymi klientami zdarza się w ciągu kilku minut (lub sekund), bez drugiej szansy na zrobienie dobrego wrażenia…

Dlatego ważne jest, aby Twoja witryna działała jako najpotężniejszy sprzedawca, którego zatrudniasz. Zobacz jak ten sklep sprzedaje echosondy , a poczujesz się naprawdę zainspirowany! Bowiem na szczęście istnieje formuła, która może pomóc w upewnieniu się, że tak się rzeczywiście stanie – po prostu Twoja witryna musi odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań, które klienci mogą zadać:

  • Jakie ryby będę w stanie złapać?
  • Jak wygodna / bezpieczna jest łódka, na której będziemy łowić?
  • Jak doświadczony jest kapitan i załoga?
  • Ile za podróż i jakie pakiety oferujesz?
  • Czy są jakieś dodatkowe koszty?
  • Jak mogę się z Tobą skontaktować?

Nie powinno więc dziwić, że dwie strony generujące największą ilość ruchu na większości stron czarterowych – to strona „Galeria” i „Raporty wędkarskie”. Tak, ludzie uwielbiają widzieć, co złapali inni ludzie, kiedy byli u Ciebie. Chcą wiedzieć, jaki był Twój największy okaz wszechczasów, a także co można złapać w tej chwili. Dlatego zawsze powinieneś mieć przy sobie wysokiej jakości aparat i regularnie aktualizuj swoją stronę raportami ze świeżymi opowieściami wędkarskimi.