Jak wykorzystać Instagram w działaniach marketingowych swojej restauracji?
Jeden obraz wart jest 1000 słów. Oto, w jaki sposób Instagram zapewni Twojej restauracji dialog z klientami. W świecie niekończących się hashtagów możemy pozwolić sobie na dość oczywiste stwierdzenie na temat powiązania między jedzeniem a mediami społecznościowymi: ludzie uwielbiają udostępnianie zdjęć swojego jedzenia. Nie jest jednak tak oczywiste, że Ci samo goście stali się realną formą bezpłatnej reklamy w Twojej restauracji. Najlepszy przykład? Instagram. Ta sieć społecznościowa do udostępniania zdjęć ma 130 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, z ponad 45 milionami zdjęć dziennie.
Skonfigurowanie konta Instagram w restauracji nie tylko pozwala udostępniać kuszące zdjęcia żywności, ale też tworzy przestrzeń do interakcji z klientami przed i po opuszczeniu lokalu. Najlepsza część? To w 100% darmowa reklama dla Twojej restauracji. Sprawdź poniższe wskazówki, aby w pełni wykorzystać Instagram.
1. Można przeszukiwać i udostępniać
Pozwól się wyszukać! Wybierz łatwo rozpoznawalną nazwę użytkownika na Instagramie i użyj odpowiednich słów kluczowych firmy w swoim profilu, aby zwiększyć wyniki wyszukiwania. Oznaczaj posty hashtagami i upewnij się, że są one odpowiednie (a nie zbyt nietypowe), aby użytkownicy mogli Cię znaleźć. Niektóre kluczowe hashtagi, które należy podać, to nazwa restauracji i nazwa dania lub drinka. I pamiętaj, bądź konsekwentny w ich używaniu.
Bądź przyjazny dla Twittera.
Liczba słów napisów w Instagramie powinna być mniejsza niż 140 znaków. Każdy podpis dłuższy niż ten zostanie odcięty, jeśli ktoś udostępni jeden z twoich obrazów na Twitterze.
2. Zintegruj Instagram z innymi mediami społecznościowymi
Nakładaj Instagram na wszystkie swoje konta mediów społecznościowych. Nawet jeśli użytkownik nie śledzi Cię na Instagramie, nadal może Cię śledzić na Facebooku lub Twitterze. Udostępniaj zdjęcia we wszystkich swoich sieciach, aby zwiększyć liczbę wyświetleń i zyskać zwolenników.
Wykorzystaj nową funkcję osadzania na Instagramie.
Teraz możesz dodawać zdjęcia i filmy do witryny lub bloga w restauracji, nawet jeśli nie jesteś kreatorem kodu HTML. Ta przyjazna dla użytkownika funkcja osadzania stron internetowych pozwala po prostu skopiować i wkleić kod zdjęcia Instagram, aby łatwo umieścić obraz na swojej stronie internetowej lub blogu.
Rozważ wydrukowanie nazwy konta na Instagramie i obsługi Twittera bezpośrednio w menu w restauracji. W ten sposób klienci muszą tylko spojrzeć na menu, aby oznaczyć Cię w najnowszym poście dla smakoszy. Rozważ wyświetlanie swoich kont również na tabliczce przed lokalem, dla tych, którzy chodzą lub jeżdżą obok twojego zakładu.
Oczywiście, pamiętaj o swojej klienteli, integrując media społecznościowe z planem marketingowym swojej restauracji. Podczas gdy włoskie restauracje takie jak http://www.szkutnia.waw.pl/ zazwyczaj przyciągają więcej tłumów zadowolonych z hashtagów, ekskluzywna restauracja ze starszą bazą klientów może nie być najlepszym miejscem do używania najnowszych uchwytów mediów społecznościowych bezpośrednio w menu.