Konferencje w atrakcyjnych hotelach nad morzem i na Mazurach

Organizatorzy konferencji, szkoleń i innych wydarzeń branżowych często szukają lokalizacji, w których można połączyć spotkania biznesowe z możliwością wypoczynku, korzystania z lokalnych atrakcji czy pięknych okoliczności przyrody. Nic więc dziwnego, że wiele wydarzeń odbywa się nad morzem lub na Mazurach. Wbrew pozorom, lokalizacje te sprawdzają się nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Także zimą konferencja nad Bałtykiem czy na mazurach może być doskonałym pomysłem. Pod warunkiem, że wybierzemy hotel z rozbudowaną strefą spa, basenami i saunami, w których można się rozgrzać nawet w środku zimy.

Nad polskim morzem znajdziemy wiele obiektów konferencyjnych, które spełnią oczekiwania organizatorów konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych i branżowych eventów. Na http://www.nadmorzem.salekonferencyjne.pl/ wybór sal jest naprawdę spory – coś dla siebie znajdą zarówno osoby poszukujące dużych przestrzeni na kilkaset osób, jak i organizatorzy niewielkich, bardzo kameralnych spotkań. Hotele konferencyjne znajdują się w dużych miastach, na ich obrzeżach oraz w niewielkich, nadmorskich miasteczkach.

Świetną ofertę konferencyjną nad morzem znajdziemy w Hotelu Scandic w Gdańsku, położonym w samym centrum miasta tuż przy dworcu PKP. W ofercie dla biznesu hotel posiada 8 sal konferencyjnych o różnej powierzchni, wśród których największa pozwala na zorganizowanie wydarzenia na 330 osób. Przestrzeń konferencyjna jest nowocześnie wyposażona, pełna ciekawych rozwiązań jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza i stworzenie miejsca do kreatywnej pracy.

Hotel Scandic posiada 274 miejsca noclegowe, a także świetnie zorganizowane zaplecze gastronomiczne. Senso Restaurant & Bar oferuje doskonałej jakości dania kuchni polskiej i kuchni świata, a także ciekawie urządzoną przestrzeń, idealną na lunche i kolacje biznesowe. W przerwie między spotkaniami konferencyjnymi uczestnicy wydarzeń mogą skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji hotelowych, jak sauna czy jacuzzi. Mogą również wybrać się na zwiedzanie gdańskiej starówki, która zaczyna się tuż po wyjściu z hotelu.

W poszukiwaniu atrakcyjnej oferty konferencyjnej warto sprawdzić, co ma do zaoferowania Dolina Charlotty Resort & Spa w Słupsku. Efektowny obiekt położony jest z dala od zgiełku miasta w odległości zaledwie kilku kilometrów od piaszczystych plaż w Ustce. W ofercie dla biznesu znajdziemy tutaj dwie sale konferencyjne – większa pomieści 300 osób, w mniejszej natomiast można zorganizować konferencję lub szkolenie na 70 osób.

Dolina Charlotty oferuje 200 miejsc noclegowych oraz świetną kuchnię Restauracji Gościniec, która przygotowuje pyszne dania zarówno kuchni polskiej, jak i wielu kuchni świata. Można więc zorganizować tutaj kilkudniowe wydarzenie z nocowaniem i pełnym wyżywieniem uczestników. Dużym atutem obiektu jest bogaty wybór dodatkowych atrakcji, między innymi orientalne Spa Bali inspirowane egzotycznymi zabiegami z krańców świata, park linowy, kajaki i rowery wodny. W Dolinie Charlotty znajduje się również duży amfiteatr na 10 tysięcy osób, w którym regularnie organizowane są atrakcyjne wydarzenia muzyczne i artystyczne.

Jeśli chcemy zorganizować konferencję lub szkolenie w pięknych okolicznościach przyrody, niekoniecznie musi to być polskie wybrzeże. Równie malownicze krajobrazy, mnóstwo jezior, lasów i terenów zielonych znajdziemy również w Zielonych Płucach Polski, czyli na Mazurach. Oferta konferencyjna w tym regionie jest naprawdę spora – na http://www.namazurach.salekonferencyjne.pl/ znajdziemy aż 145 miejsc na organizację konferencji i szkoleń, wśród których każdy organizator z pewnością wyszuka coś odpowiedniego dla siebie. Konferencja na Mazurach to możliwość zorganizowania wydarzenia na najwyższym poziomie, ale z dala od zgiełku miasta i w kameralnych warunkach.

Wśród wielu obiektów konferencyjnych na Mazurach warto zwrócić uwagę na ofertę Mikołajki Resort & Spa w Mikołajkach. Hotel znajduje się w malowniczym miejscu nad jeziorem Tałty w odległości kilku kilometrów od centrum Mikołajek. W ofercie konferencyjnej znajdziemy 6 nowocześnie urządzonych sal konferencyjno-bankietowych, z których największa pomieści 260 osób. Doskonałe wyposażenie, dostęp do świetnego sprzętu audiowizualnego oraz bogate zaplecze techniczne pozwala na zorganizowanie wydarzenia na największą skalę.

W hotelu Mikołajki resort & Spa znajduje się 305 miejsc noclegowych oraz świetne zaplecze gastronomiczne. Można organizować tu kilkudniowe wydarzenia łączące spotkania branżowe z wypoczynkiem w pięknych okolicznościach przyrody. Na uwagę zasługuje hotelowa restauracja, oferująca szeroki wybór dań regionalnych oraz z kuchni europejskiej. Sama restauracja pomieści 172 osoby, a powiększona o jedną z sal konferencyjnych pozwala na zorganizowanie przyjęcia czy bankietu nawet na 250 osób. Wysoki poziom obsługi, bogata oferta oraz niezwykle malownicza okolica sprawiają, że Mikołajki Resort & Spa są doskonałym miejscem na organizację konferencji o każdej porze roku.

Bogatą ofertę konferencyjną znajdziemy również w Hotelu Ognisty Ptak w Węgorzewie. W obiekcie znajdują się 4 sale konferencyjne, z których największa pomieści 160 osób. Wszystkie sale oraz zaplecze techniczne posiadają świetne, nowoczesne wyposażenie i dostęp do urządzeń multimedialnych oraz audiowizualnych. Hotel Ognisty Ptak posiada 100 miejsc noclegowych, świetną kuchnię w hotelowej restauracji oraz tawernie Albatros znajdującej się tuż nad jeziorem.

Ognisty Ptak to sprawdzone miejsce na konferencję zarówno latem, jak i zimą. Latem można korzystać z pięknych okoliczności przyrody i bliskości jeziora oraz plaży. Zimą natomiast idealnym pomysłem na przerwę w branżowych spotkaniach jest wizyta w centrum spa i wellness, w którym można znaleźć basen, saunę, jacuzzi oraz bogaty pakiet zabiegów relaksacyjnych i odprężających. Pobyt w hotelu pozwala na połączenie konferencyjnych spotkań z możliwością wypoczynku na najwyższym poziomie. Luksusowe warunki i szeroki wybór atrakcji gwarantują, że każde wydarzenie zorganizowane w Ognistym Ptaku zakończy się sukcesem.