Gadżety reklamowe -marketing ma dla nich miejsce teraz i w przyszłości. Dowiedz się dlaczego!

Produkty promocyjne to tradycyjna forma marketingu: znajdź przydatny produkt, wydrukuj na nim swoje logo i przekaż je osobom, którym chcesz reklamować swoją markę. Jeśli potencjalni klienci zobaczą Twoją markę na długopisie, koszulce lub pendrive’ie, takiej jakości jak ta oferowana przez Polagift.pl mogą być bardziej skłonni do zakupu od Ciebie w przyszłości.

Ale czy w dzisiejszej erze marketingu cyfrowego produkty promocyjne są nadal przydatną taktyką dla start-upów? W końcu tweet kosztuje znacznie mniej niż fizyczne przesyłki masowe, a wpływ dobrze wykonanej strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek znacznie przewyższa jakiekolwiek krótkoterminowe korzyści wynikające z pendrive’a z nadrukowanym logo.

Gadżety reklamowe – odkryj możliwości

Produkty promocyjne mogą być używane w różnych kontekstach i zastosowaniach. Jednym z najczęstszych zastosowań jest zwiększanie świadomości marki dla Twojej firmy B2C poprzez masową dystrybucję elementu promocyjnego, aby mieć poprzez gadżety reklamowe pewność, że: Twoja marka będzie widoczna i zapamiętana przez większy niż oczekiwano odsetek docelowej grupy demograficznej.

Możesz także używać produktów promocyjnych w kontekście B2B, wykorzystując na przykład prezenty firmowe, aby zachęcić do zapamiętania marki. Mogą być używane jako:

  • darmowe prezenty,

  • bezpłatne gadżety towarzyszące zakupowi,

  • podziękowania lub nagrody za zaangażowanie w działalność marki.

W każdym razie statystyki wskazują, że produkty promocyjne są nadal przydatne, pomimo uroków konkurencyjnych strategii marketingu cyfrowego. Co więcej, okazało się, że konsumenci są bardziej skłonni do posiadania pozytywnego wrażenia na temat firmy, która dała im produkt promocyjny, niż firmy, która pokazała im reklamę cyfrową.

Co więcej, gadżety reklamowe są jeszcze bardziej atrakcyjne teraz, gdy firmy internetowe umożliwiają drukowanie masowych artykułów promocyjnych za rozsądną cenę.

Gadżety reklamowe – klucz do sukcesu

Prawdziwa siła artykułów promocyjnych polega na ich trwałości, która jest wynikiem użyteczności produktu, a także jego trwałości. Jeśli produkt jest przydatny, jest mało prawdopodobne, aby został wyrzucony lub schowany w szufladzie. Jeśli produkt jest dobrze wykonany, ma ponadto potencjał, by przetrwać lata.

Jednak, aby tak się stało, by móc korzystać z tych wszystkich zalet, które potencjalnie oferują gadżety reklamowe ważne jest wiedzieć, że dla przedsiębiorców sezon na wręczanie prezentów trwa przez cały rok.

Czy więc powinieneś używać produktów promocyjnych do promowania swojego startupu, czy innego rodzaju firmy? Pewne jest, że jest to zdecydowanie pytanie, które powinieneś sobie dzisiaj zadać. Pamiętaj, szukając odpowiedzi – iż zależy to od charakteru docelowej grupy demograficznej jak również i kwoty, jaką chcesz na gadżety reklamowe wydać. Jest jednak jasne, że siła produktów promocyjnych jest porównywalna, jeśli nie większa, z siłą reklam cyfrowych, o ile jest ona efektywnie wykorzystywana. Warto więc przekonać się na przykładzie własnej marki, jak wiele można z tego skorzystać.