Sprawdzone pomysły na firmowe imprezy tematyczne w 2023 roku
Imprezy tematyczne dla pracowników firm i korporacji to bardzo specyficzne wydarzenie. Bardzo istotnym jest tu, by takie przedsięwzięcie zostało w pamięci uczestników na długo po jego zakończeniu. Tegoroczny sezon eventowe „zgłasza” już do miana króla imprez tematycznych kilka motywów, które cieszą się największą popularnością wśród event managerów. W poniższym artykule prezentujemy trzy najbardziej spektakularne motywy tematyczne, które będą królować na imprezach firmowych jesienią 2023 roku. Przygotujmy się na niezapomniane wieczory, które przeniosą naszą firmę w zupełnie inne czasy i miejsca!
Great Gatsby Party
Powrót do złotej ery rozkwitu Stanów Zjednoczonych. Przenieśmy się w czasie do lat 20. i wprowadźmy naszą kadrę do magicznego świata przepychu, luksusu i tajemnic. Inspirujący motyw Great Gatsby to idealne rozwiązanie dla tych, którzy pragną zaszczepić w swoim zespole ducha sukcesu i ambicji. Wnętrza nasycone złotem, eleganckie stroje w stylu lat 20. oraz niepowtarzalna atmosfera jazzu i szampańskiej zabawy sprawią, że tematyczna impreza firmowa stanie się niezapomnianym wydarzeniem. Wykorzystajmy oryginalne dekoracje, zorganizujmy emocjonujące konkursy i zapewnijmy doskonałe jedzenie i drinki, aby uczestnicy poczuli się jakby przenieśli się w czasie do epoki prosperity i rozrywki. Ekscentryczny miliarder zapewni nam pokaz wspaniałej rewii tanecznej, efektowny i zmysłowy taniec w kieliszku czy możliwość skosztowania wielkiego hazardu przy jednym ze stołów kasynowych.
Wieczór w Paryżu
Romantyczna podróż nad Sekwanę i wspaniały świat modowej stolicy Europy zawita w naszej firmowej przestrzeni eventowe. Przygotujmy się na wyjątkową francuską przygodę, która oczaruje nasz personel od pierwszych minut. Motyw “Wieczór w Paryżu” przeniesie gości na malownicze uliczki Paryża, pełne uroku i romantyzmu. Uczestnicy będą spacerować po bulwarach nad Sekwaną, próbować wykwintnych francuskich dań i delektować się francuską muzyką na żywo. Stwórzmy atmosferę kawiarnianej kultury, wykorzystując klasyczne motywy paryskiej architektury i dekoracje, takie jak wieża Eiffela i luksusowe kawiarniane stoliki. Zaproponujmy smakowite przekąski, doskonałe wina i rozrywkę w postaci pantomimy, występu rewii tanecznej czy konkursów tematycznych związanych z tym najpiękniejszym miastem Starego Kontynentu. Występy rodem z prawdziwego paryskiego kabaretu, dekoracje, oświetlenia i klimatyczna muzyka wprowadzą zaproszonych gości w nastrój nie do powtórzenia nigdzie indziej!
Lata 70-te
Powrót do epoki disco i swobodnego stylu Jeśli chcemy, aby personel naszej firmy odczuł nieco ówczesnego luzu, muzyki i kolorów, to motyw lat 70-te będzie strzałem w dziesiątkę. Przenieśmy wydarzenie do czasów, kiedy disco było na topie, a swobodny styl życia był czymś pożądanym i powszechnym. Stwórzmy nastrój w stylu retro, wykorzystując neonowe dekoracje, kolorowe dywany i kule dyskotekowe. Zachęćmy uczestników do przebrania się w klasyczne stroje z tamtej epoki, takie jak szerokie spodnie dzwony i kolorowe koszule. Zorganizujmy konkursy tańca boogie, karaoke i inne atrakcje, które przypomną uczestnikom o legendarnych czasach przedziwnych fryzur, kolorowych strojów i wspaniałej muzyki. Muzyka lat 70-tych, takie jak Bee Gees czy ABBA, z pewnością dostarczy niezapomnianych chwil pełnych dobrej zabawy.
Dlaczego warto organizować takie eventy?
Imprezy tematyczne dla pracowników przedsiębiorstw to normalna i stała pozycja w kalendarzu każdego szanującego się podmiotu gospodarczego. Jest to formy nagrody i podziękowania dla naszej kadry za ciężką pracę wykonywaną każdego dnia. Jest to także oferta nieco luźniej spędzonego czasu w gronie koleżanek i kolegów z pracy co pozwoli im poznać się na mniej formalnym gruncie i zawrzeć bliższe znajomości. Wreszcie, to okazja do wprowadzenia idei tak zwanego „team buildingu” czyli budowania i zacieśniania więzi w zespole poprzez eventy zupełnie niezwiązane z wykonywanymi na co dzień obowiązkami. W ten sposób damy naszemu personelowi nieco oddechu, pozwolimy poznać się lepiej jako ludzie i zwiększymy poczucie przynależności i lojalności w naszym zespole.