Sprzedajesz mieszkania? Skorzystaj z tych wskazówek i wyprzedź konkurencję!

Pośrednicy w obrocie nieruchomościami nadal odgrywają kluczową rolę w procesie zakupu domu, kupujący coraz częściej chcą wykonać więcej pracy samodzielnie online, zanim zaangażują ekspertów. Okazuje się, że nawet 92% kupujących korzysta z Internetu, aby rozpocząć poszukiwanie domu, co powoduje, że agenci nieruchomości muszą mieć aktywną obecność w Internecie, tutaj idealny przykład: format.wroclaw.pl/nowoczesne mieszkania. Zatem, jeśli nie jesteś aktywny, nie angażujesz się ani nie nawiązujesz kontaktów online, to wiele tracisz. Zebraliśmy wachlarz najlepszych pomysłów na marketing nieruchomości dla tych, którzy chcą mieć szanse na konkurencyjnym rynku.

Co zatem robić?

Przygotuj się do kontaktów towarzyskich. Upewnij się, że masz konta w mediach społecznościowych we wszystkich dużych sieciach (Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, a nawet Instagram, jeśli robisz dużo zdjęć domów). Kontaktuj się z użytkownikami, udostępniaj dobrą prasę i promuj swoje nieruchomości.

Dodaj udostępnianie społecznościowe do stron.

Są szanse, że kupujący w domu chętnie udostępniają swoje najlepsze zdjęcia mieszkań znajomym i rodzinie, więc ułatw kupującym wysyłanie e-maili i udostępnianie różnych nieruchomości online, dodając przyciski udostępniania społecznościowego.

Miej oko na konkurencję. Co robią inni pośrednicy w Twojej okolicy? Jak wyglądają ich strony internetowe? Jak aktywni są w mediach społecznościowych? Zwróć uwagę na to, co robią konkurenci – a następnie unikaj ich błędów i powielaj ich sukces!

Ułatw sobie kontakt. Umieść swoje dane kontaktowe na każdej stronie swojej witryny. Idealnie, zrób imponującą stronę kontaktową, która przyciąga uwagę. Zdobądź niesamowicie wyglądającą wizytówkę i rozdaj ją jak ulotki z pizzą w piątkowy wieczór. Korzystaj z lokalnych zdjęć. Pod wieloma względami sprzedajesz nie tylko dom, ale całe miasto lub obszar. Zaprezentuj to, co najlepsze w Twojej okolicy, dzięki wysokiej jakości, pięknym zdjęciom lokalnych zabytków i znanych miejsc.

Stwórz nieodpartą ofertę treści, aby zdobyć potencjalnych klientów. Rozważ stworzenie e-booka, np. „X rzeczy, które właściciele nowego domu powinni rozważyć przed zakupem” lub „X najcenniejszych cech nowego domu”. Oferowanie bezpłatnych e-booków w zamian za adres e-mail (i kod pocztowy w przypadku nieruchomości) to świetny sposób na zdobycie potencjalnych klientów.

Zatrudnij jak najlepszego fotografa.

Sukces nieruchomości zależy w dużej mierze od doskonałej fotografii. Złe zdjęcia zmniejszą zainteresowanie nawet największymi nieruchomościami. Niezwykle ważne jest, aby mieć wspaniałe zdjęcia swoich nieruchomości. Zatem, aby skorzystać, a nie stracić – koniecznie zatrudnij profesjonalnego fotografa (najlepiej z doświadczeniem w fotografowaniu domów i architektury) lub, jeśli masz wyrafinowany sprzęt i jesteś pewny swoich możliwości, weź się do tego samodzielnie. Pamiętaj tylko, że jest to jeden z tych scenariuszy, w których opłaca się zaangażować profesjonalistów.