Twój biznes – dla zainteresowanych zakupem używanego samochodu z USA

W Stanach Zjednoczonych jest ponad 210 milionów licencjonowanych kierowców, z około 256 milionami zarejestrowanych pojazdów. W rzeczywistości czasami wydaje się, że każda osoba w USA już posiada pojazd silnikowy lub szuka samochodu dla siebie. I choć rzeczywistość może nie być tak prosta, prawdą jest, że większość licencjonowanych kierowców jest właścicielem lub współwłaścicielem samochodu.

autohandel-3100637_960_720

W rzeczywistości wielu kierowców posiada więcej niż jeden samochód. Jednak wielu z tych samych kierowców, którzy są zainteresowani posiadaniem pojazdu mechanicznego, często je później wymieniają na nowe – a to daje bodziec do zainteresowania się tym rynkiem – i skorzystaniem z potencjału używanych samochodów z USA dla biznesu w Polsce.

Tam, gdzie amortyzacja ta nie przynosi żadnych korzyści pierwotnym właścicielom, oferuje wiele nabywcom z drugiej ręki wyjątkową okazję – można nabyć pojazdy o wysokiej jakości za znacznie mniej niż pierwotna wartość rynkowa, co można nakręcać pomysł na biznes w którym samochody z usa komis będą grać główne skrzypce.

Połącz wszystkie te fakty i okazuje się, że rynek samochodów używanych jest z pewnością lukratywną szansą dla tych, którzy mogą chcieć zainwestować.

Jeśli interesuje Cię ten temat i myślisz nad otwarciem własnego biznes z samochodami z USA w roli głównej, poświęć trochę czasu na zapoznanie się z przewodnikiem o zarządzaniu komisem samochodowym – te instrukcje i wskazówki pomogą Ci spełnić Twoje marzenia – nieważne jakie przeszkody mogą leżeć na twojej drodze.

Zanim będzie można przeciąć wstęgę, otworzyć bramę i rozpocząć zachęcanie do zakupu klientów trzeba wykonać pewne prace przygotowawcze. I chociaż te procedury przed otwarciem dnia mogą wydawać się nudne, mogą one oznaczać różnicę między sukcesem a porażką dla twojej firmy. Oto kilka ważnych kroków, które musisz wykonać, zanim sprzedasz swój pierwszy samochód.

Zbadaj rynek.

Zanim naprawdę zaczniesz działać, musisz ocenić istniejące zapotrzebowanie. Wybierz potencjalną lokalizację swojego komisu, a następnie zbadaj liczbę używanych samochodów sprzedanych w promieniu dziesięciu km od tej lokalizacji w ciągu roku. Dalsze badania tego tematu pomogą Ci określić odsetek typów sprzedawanych pojazdów (na przykład samochody ciężarowe w porównaniu z samochodami osobowymi). Zwróć szczególną uwagę na marki i modele, które sprzedają się częściej.

Na koniec zanotuj wszystkie konkurencyjne komisy, a także ofertę tych dealerów. Jeśli zauważysz, że istnieje niespełnione zapotrzebowanie na używane samochody w Twojej okolicy, powinieneś być w stanie iść do przodu z większą pewnością siebie.

Zrób obliczenia.

Istnieje duża różnica między prowadzeniem salonu sprzedaży używanych samochodów a prowadzeniem rentownego salonu sprzedaży używanych samochodów. Aby uzyskać lepszy obraz możliwego popytu na używane samochody w Twojej okolicy, musisz ogarnąć kilka liczb. Określając liczbę używanych samochodów sprzedawanych na danym obszarze każdego roku, możesz oszacować, jaki procent rynku będziesz prawdopodobnie w stanie pokonać. Następnie, ustalając średni zysk na pojazd, można uzyskać przybliżoną orientację, ile zyska twoja firma na rok.