Korzyści z rozwiązań call center opartych na chmurze

Czym są usługi w chmurze? Korzystanie z usług w chmurze pozwala zachować dostęp do informacji nawet w przypadku awarii gadżetu. Aby uzyskać dostęp, wystarczy nazwa użytkownika i hasło. System call center w chmurze działają w ten sam sposób – pracownicy używają swojej nazwy użytkownika i hasła, aby uzyskać dostęp do swoich informacji o pracy.

Korzyści z call center w chmurze

Call center w chmurze to nowoczesne rozwiązanie, które nie tylko usprawnia pracę całego działu, ale także pozwala pracownikom na pracę z dowolnej lokalizacji. To jednak nie wszystkie zalety call center w chmurze:

  • Oszczędności. Call center w chmurze wymaga minimalnych inwestycji. Nie będziesz musiał kupować drogiego sprzętu, aby zapewnić wydajność pracy, ponieważ wszystkie informacje będą znajdować się na zdalnych serwerach, a Twoi pracownicy będą musieli jedynie zorganizować stacje robocze do pracy. W większości przypadków zakup niedrogiego komputera i zestawu słuchawkowego będzie wystarczający;
  • Możliwość korzystania z dowolnego oprogramowania. Call center w chmurze działa na dowolnym oprogramowaniu, więc jeśli masz już działające komputery, nie musisz go zmieniać tylko po to, by uruchomić call center;
  • Możliwość odbierania wszystkich wiadomości w jednym oknie. Jest to bardzo wygodne, ponieważ przy wielu otwartych oknach pracownikowi trudniej jest przełączać się między zadaniami, co znacznie spowalnia proces obsługi klienta.

Parametry wyboru oprogramowania w chmurze dla call center (tylko lista parametrów)

Istnieje lista parametrów, które są ważne przy wyborze usługi chmurowej dla call center:

  • Lista cech. Do prowadzenia call center trzeba wybrać ważne funkcje, takie jak automatyczna dystrybucja połączeń, inteligentne kierowanie połączeń i tym podobne;
  • Możliwość dodania nowych metod komunikacji. W ten sposób możesz przekształcić swoje call center w contact center, a klientom będzie znacznie łatwiej z niego korzystać;
  • Lokalizacja serwera. W niektórych przypadkach jest to istotne, dlatego zanim zdecydujemy się na wybór, warto zrozumieć, jak korzystna jest lokalizacja serwera.

Opis oprogramowania Voiptime Cloud na podstawie wymienionych parametrów.

Voiptime Cloud jest jednym z najlepszych dostawców usług w chmurze. Serwery hostujące Voiptime znajdują się w pełni bezpiecznych lokalizacjach. Są one wyposażone w nowy sprzęt komputerowy i posiadają wszystkie niezbędne systemy zabezpieczeń. Wszyscy klienci Voiptime mogą być pewni, że ich dane będą bezpieczne zarówno od strony ingerencji w Internecie, jak i fizycznego bezpieczeństwa.

Funkcjonalność usługi w chmurze jest również imponująca i może zaoferować najlepsze możliwe rozwiązania dla call center lub contact center na każdym poziomie obciążenia.

 

Sala konferencyjna Poznań – jak znaleźć najlepszą?