Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Jak działa Google Moja Firma i dlaczego przedsiębiorcy powinni dbać o wizytówkę swojego biznesu?

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu Google Moja Firma.

Google Moja Firma jest narzędziem, które umożliwia właścicielom firm zarządzanie swoją obecnością w sieci. Obecność i duża aktywność firm w Internecie jest w mojej opinii bardzo ważnym elementem ich działalności. Od tego, w jaki sposób przedsiębiorcy eksponują swoją działalność w Google Moja Firma, uzależnione jest w dużej mierze zainteresowanie ich ofertą. Google Moja Firma daje możliwość ekspozycji firmowej wizytówki oraz nawiązania relacji z klientami, a także zainteresowanymi ofertą wszystkim właścicielom firm działających stacjonarnie. Szukając firmy działającej w określonej branży, która ma atrakcyjną ofertę, wpisujemy w Google lub Google Maps na przykład “stolarnia”. Następnie geolokalizacja Google sprawia, że wyniki wyszukiwania są dopasowane do naszego miejsca pobytu. W mojej opinii pojawienie się geolokalizacji w wyszukiwarce Google stanowiło krok milowy, jeżeli chodzi o łatwość w dostępie do informacji o firmach. Przewagę dzięki tej funkcji zyskują zatem firmy, które stacjonują blisko nas.

Nie jest to jednak jedyny czynnik warunkujący pozycjonowanie firmowych wizytówek. Jeżeli jesteśmy na obrzeżach Warszawy, prawdopodobnie przedsiębiorstwa właśnie z tego rejonu pojawią się najwyżej w wynikach wyszukiwania.  Taki sposób wyszukiwania Google sprawia, że oszczędzamy naprawdę dużo czasu. Nie tylko nie musimy przeglądać wizytówek oraz stron internetowych dotyczących oddalonych od naszego miejsca pobytu działalności, ale dodatkowo nie musimy także wpisywać w oknie wyszukiwarki naszej lokalizacji. Poniżej kilku najwyżej pozycjonowanych wizytówek firm pojawią się wyniki z wyszukanymi stronami internetowymi. Wysoka pozycja firmowej wizytówki w Google Moja Firma sprawia, że firmy zyskują z czasem miano lokalnego eksperta. To, co wyświetla się na samej górze, podświadomie jest często traktowane przez internautów jako lepsze i właściwe do wybrania. W związku z tym wysoka pozycja buduje zaufanie internautów. Tym bardziej, jeżeli poza wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania właściciel firmy może pochwalić się doskonałą średnią ocen i dużą liczbą pozytywnych recenzji. Wygrana w wyścigu o pozycję wizytówki firmy jest zatem równie opłacalna co dogodna pozycja strony www w wyszukiwarce. Do tego, co znajduje się daleko na liście wyszukiwania, internauci często nawet nie docierają. Wcześniej bowiem decydują się na kontakt telefoniczny bądź internetowy z wyżej pozycjonowanym przedsiębiorstwem lub osobiste odwiedziny danego miejsca. Google jest traktowane przez internautów jak wyrocznia i wysoka pozycja w tej wyszukiwarce bez względu na to, czy mowa jest o stronie internetowej, czy wizytówce firmy jest niesamowicie wartościowa. Optymalizacja wizytówki w Google Moja Firma może znacząco przyczynić się do wysokiej pozycji w wyszukiwarce, a co za tym idzie znacznego wzrostu liczby klientów i zysku z działalności. Google Moja Firma w mojej opinii jest świetnym narzędziem zarówno dla szukających usług / produktów / zatrudnienia / współpracy, jak i dla właścicieli przedsiębiorstw, którzy mogą udostępniać firmowe wizytówki. Liczba dostępnych w bazie firm jest gigantyczna i trudno wyobrazić sobie, żeby przedsiębiorstwo, które chce liczyć się w walce o klienta, mogło odpuścić swoją obecność w Google Moja Firma. Na wizytówkach znajdują się podstawowe informacje na temat firm działających stacjonarnie, takie jak: dokładny adres zsynchronizowany z Google Maps (możliwość wglądu w mapę), numer telefonu, godziny otwarcia/funkcjonowania firmy, recenzje i oceny (od 1 do 5 gwiazdek).

Recenzje, a także oceny mają ogromny wpływ na to, czy dana firma będzie cieszyć się zaufaniem. Warto więc zadbać o to, aby wizytówka przedstawiała firmę jak najlepiej, jeżeli chodzi o zadowolenie klientów. Osoby, które szukają w Internecie produktów i usług bardzo mocno sugerują się bowiem liczbą gwiazdek i recenzjami, a jeśli nie mają nikogo “z polecenia” jest to dla nich jedyny wyznacznik jakości. W takiej sytuacji nawet pół gwiazdki różnicy w średniej ocen robi sporą różnicę dla wybierającego. Ponadto duża liczba recenzji uwiarygadnia firmę w oczach internautów. Zdecydowanie lepiej wygląda wizytówka firmy z 50 pozytywnymi recenzjami i średnią 4.5 gwiazdki niż przedsiębiorstwo, które ma podobną średnią jednak dużo mniejszą liczbę opiniujących. W Google Moja Firma istnieje również możliwość sformułowania pytania do właściciela firmy. W ten sposób każdy, kto ma konto Google może zasięgnąć informacji na temat na przykład oferty sprzedażowej. Właściciele firm, którzy szybko odpowiadają na zadane pytania, sprawiają, że ich firma zyskuje w oczach internautów. Aktywność w Internecie i dobra interakcja z potencjalnie zainteresowanymi skorzystaniem z oferty to kluczowe elementy budowania wizerunku w Internecie. Firmy, które zwlekają z odpowiedzią na zadane pytania, sprawiają w mojej opinii wrażenie niedostępnych dla klientów, co sprzyja niskiemu poziomowi zainteresowania tym, co oferują. Otwartość na klienta powinna występować zarówno osobiście, jak i w Google Moja Firma. Dbanie o dobry wizerunek przedsiębiorstwa składa się w dużej mierze z dbałości o wizytówkę w Google Moja Firma. Bardzo dobra średnia ocen, pozytywne i konstruktywne recenzje w dużej ilości oraz wysoko pozycjonowana wizytówka są kluczem do zyskania wielu nowych klientów. Gdy dodatkowo wesprzemy to szybką reakcją na pojawiające się zapytania, Google Moja Firma może stać się jedną z dźwigni sukcesu w biznesie.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Od czego zależy pozycja wizytówki w Google Moja Firma?

 

Optymalizacja firmowej wizytówki w Google Moja Firma jest naprawdę istotna dla każdej lokalnej działalności. Zaryzykowałbym opinię, że dobrze zoptymalizowany wpis w Google Moja Firma ma większe znaczenie niż media społecznościowe, profile w witrynach katalogowych i rozmaite formy reklamy w Internecie. Zoptymalizowanie profilu firmy sprawia, że firmowa wizytówka osiąga wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i trafia do lokalnego pakietu. Dobrze zoptymalizowana wizytówka firmy wymaga jej zweryfikowania. W tym celu Google przesyła do siedziby przedsiębiorstwa specjalny kod, dzięki któremu przedsiębiorca może potwierdzić, że to właśnie on jest właścicielem firmy. Czterocyfrowy kod PIN umożliwia potwierdzenie tożsamości przedsiębiorcy i powinien on dotrzeć do siedziby firmy w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci weryfikacji. Weryfikacja to tylko jedno z potrzebnych działań. Bardzo ważne jest również całkowite uzupełnienie profilu. Warto wypełnić także pola, które oznaczone są jako opcjonalne. Ma to znaczenie dla lepszego pozycjonowania wizytówki. W uzupełnianiu warto pamiętać by stackować na całej wizytówce słowa kluczowe. Warto również pamiętać, że każde dodatkowo wypełnione pole daje dodatkowe informacje Twoim potencjalnym klientom. Szczegółowe i bogate informacje na temat firmy są atrakcyjne i mogą sprawić, że przedsiębiorstwo wygra wyścig o klienta już na tym etapie. Ważne również by wszelkie opisy dotyczące firmy były bogate w słowa kluczowe. Warto dodać, że Google Moja Firma udostępnia również właścicielom firm funkcję o nazwie “usługi”. Wypełnienie w niej informacji na temat oferowanych produktów oraz usług sprawia, że profil zatrzymuje uwagę odbiorców na dłużej. Dzięki takiemu działaniu Google uzna wizytówkę firmy za ważniejszą od konkurencyjnych profili. W mojej opinii warto maksymalnie wykorzystać formularze w Google Moja Firma, gdyż daje to mnóstwo informacji osobom potencjalnie zainteresowanym ofertą, a także wpływa na pozycjonowanie profilu firmy. Firmowe wizytówki są bowiem pewnego rodzaju witryną sklepową. Bardzo ważne jest nie tylko to, aby opisy były jak najbardziej rozbudowane, ale również by odznaczały się dokładnością. Informacje nieaktualne, niejednoznaczne, nieprawidłowo wpisane lub braki w najważniejszych informacjach skutecznie zniechęcają do skorzystania z usług bądź też produktów firmy. W celu uzyskania jak najwyższej pozycji firmowej wizytówki należy mieć także na uwadze, by wszystkie dane w katalogach firm w Internecie były zgodne, z tymi, które podane są na firmowym profilu Google Moja Firma. Spójność zawartych w Internecie informacji na temat działalności ma ogromne znaczenie. Zestawiając jednakowość danych o firmie oraz ofercie warto brać pod uwagę również media społecznościowe, a także firmową stronę www i wszystkie inne miejsca, w których promowana jest firma. Google Maps jest bezpośrednio powiązane z Google Moja Firma. Dzięki obecności zarówno w wyszukiwarce Google, jak i Google Maps można dotrzeć do klienta ze zdwojoną siłą. Niesamowicie istotnym elementem walki o wysoką pozycję firmowego profilu jest wybranie w Google odpowiedniej kategorii usług. W tym przypadku należy czasami pójść na kompromis, co w mojej opinii może być dla niektórych nieco frustrujące. Chodzi bowiem o to, że są pewne rodzaje specjalizacji i działalności, które nie mieszczą się w żadnej z możliwych do wybrania kategorii. Trzeba wtedy wybrać pokrewną branżę. Odpowiedni wybór kategorii usług jest również istotny, ale jest to procedura stosunkowo prosta. Podsumowując, kluczem do wysokiej pozycji firmowej wizytówki w Google Moja Firma jest staranność i dokładność w jej uzupełniania oraz spójność informacji na temat naszej działalności w każdym miejscu w Internecie. Oraz kilka innych rzeczy, którym poświęcę miejsce niżej.

Jako Łukasz Wudyka jestem uznawanym przez wielu klientów ekspertem od pozycjonowania wizytówek Google oraz zdobywania pozytywnych opinii. Wiele osób dzwoni też do mnie o usuwanie negatywnych opinii. W ramach oferowanej działalności specjalizuję się zatem nie tylko w pozycjonowaniu stron www, ale także pozycjonowaniu firmowych wizytówek. Agencje SEO poprawiając pozycję firmowej wizytówki, wykorzystuje opisane powyżej wskazania. Wykorzystując jednak bogate doświadczenie przy tworzeniu tego typu profili oraz mając świadomość, jaki format wizytówek oddziałuje perswazyjnie na klienta, osiągam maksymalną skuteczność, jeżeli chodzi o zwrócenie uwagi internauty oraz co ważne wysoką pozycję firmowego profilu w Google Moja Firma.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Opinie i oceny pod firmową wizytówką

 

Jak wspomniałem osoby potencjalnie zainteresowane skorzystaniem z oferty danej firmy, dokonując wyboru, bazują bardzo często na średniej ocen liczonej w gwiazdkach oraz opiniach, które pojawiają się pod firmowymi profilami. Przedsiębiorstwa, które mogą pochwalić się wysoką średnią ocen (na przykład 4.5 gwiazdki) oraz sporą liczbą pozytywnych opinii stoją na mocnej pozycji w konfrontacji z konkurencją. Internauci ufają opiniom, które przeczytają i to właśnie z tego powodu przedsiębiorcom zależy na dużej liczbie pozytywnych recenzji na ich temat w Internecie. Bardzo często zdarza się sytuacja, gdy właściciele firm zwracają się z prośbą do swoich klientów o wystawienie im pozytywnej opinii po skorzystaniu z usług lub zakupie produktów. Można zadać sobie pytanie, jak należy reagować, gdy na profilu naszej firmy pojawiają się negatywne opinie. Doskonale przecież wiadomo, że wpływają one negatywnie na wizerunek działalności w sieci. Bez uzasadnionego powodu nie można oczywiście usunąć tego typu wpisów. Istnieją jednak sytuacje, które pozwalają na takie działanie. Jeżeli dla przykładu firma zmieniła swojego właściciela oraz nazwę od czasu opublikowania ogłoszenia, może on wnioskować o kasację opinii. Istnieje również możliwość kasowania opinii w sytuacji, gdy właściciel się zmienił, ale nazwa przedsiębiorstwa oraz numer telefonu nie uległy zmianie. Próba podjęcia takiego działania w opisanej sytuacji wymaga jednak kontaktu z zespołem Google w celu udowodnienia zmiany właściciela. Tego typu nawiązywanie kontaktu jest dość żmudnym procesem i nie gwarantuje on uzyskania oczekiwanego rezultatu. Kolejną sytuacją, która umożliwia skasowanie opinii, są nieodpowiednie treści. Jeżeli dla przykładu tego typu pisemna opinia zawiera treści obraźliwe religijnie z całą pewnością stanowi to podstawę do jej usunięcia z profilu firmy. Dokładne informacje na temat tego, która opinia może zostać uznana za nieodpowiednią, znajdują się w zasadach Google. Czasami dochodzi do sytuacji, w której, aby opublikowana opinia na temat firmy działającej stacjonarnie zniknęła, konieczne jest kilkukrotne zgłoszenie jej jako niezgodnej z zasadami. Zdarza się, że zgłaszać trzeba nawet tysiące razy by udało się usunąć. Jeżeli jednak negatywna recenzja nie narusza zasad Google, właściciel firmy absolutnie nie powinien jej ignorować. Takie zachowanie źle wpływa na wizerunek firmy. Każdy przedsiębiorca, który wchodzi w interakcję ze swoimi klientami, od razu zyskuje w oczach internautów.

Odpowiadanie na słowa krytyki w Google Moja Firma ma nieocenioną wartość, by zbudować zaufanie i wyjść z twarzą z tej sytuacji. Po pierwsze dzięki tego typu działaniu można odzyskać niezadowolonych klientów. Po drugie potencjalnym klientom jawi się przed oczami obraz przedsiębiorstwa, które jest otwarte i nie boi się słów krytyki. Co ciekawe według statystyk ponad 80% internautów ufa recenzjom z Internetu nie mniej niż rekomendacjom rodziny oraz znajomych. Ogromna liczba osób, które chcą skorzystać z oferty którejś z firm, bierze pod uwagę jedynie te opinie, które wyświetlają się najwyżej. 90% użytkowników czyta mniej niż 10 recenzji. Z tego też powodu warto regularnie zapoznawać się z najnowszymi opiniami i reagować na nie. Oczywiście warto wchodzić w interakcję również, gdy pojawiają się pozytywne opinie i podziękować klientom za tego typu publikowane treści. Co ciekawsze można wejść w spór prawny i tutaj już jest wachlarz usług, po które można dzwonić. Tak naprawdę z wieloma rzeczami może wchodzić opinia w spór. Otóż np. to nie Twój klient nie masz go w fakturach a opinia mówi, że miał umowę na dwa lata. To tylko jeden z przykładów, gdzie warto wejść w spór prawny. To drogie rozwiązanie, ale bardzo mocno skuteczne.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Jak publikować posty, które przyciągają czytelnika?

 

Google w 2017 roku umożliwiło właścicielom firm działających stacjonarnie publikowanie postów w Google Moja Firma. Funkcja Google Posts pozwala zatem przedsiębiorcom na podzielenie się z internautami różnego rodzaju wiadomościami lub na przykład informacjami związanymi z wydarzeniami w firmie. Funkcja Google Posts pozwala zatem także na omówienie bardzo wielu informacji dotyczących aktualizacji oferty. Dla przykładu sklepy mogą informować swoich klientów oraz osoby potencjalnie zainteresowane zakupami o nadchodzących promocjach, ogłoszeniach, a także co ostatnio na czasie wyjątkowych zamknięciach. Kryteria dotyczące optymalnie sformułowanego posta wymagają, by był on krótki oraz treściwy. Dobrze jest, gdy właściciel wizytówki umieści w tego typu publikacji co najmniej jedno zdjęcie, odpowiedni tytuł (składający się z maksymalnie 58 znaków), właściwą treść (do 1500 znaków) oraz przycisk zachęcający do działania (na przykład w formie CTA – Call to Action: Zadzwoń do nas! Zarezerwuj wizytę! itp.). Oczywiście po kliknięciu w tak opisany przycisk internauta powinien zostać skierowany pod odpowiedni adres URL. Dobry sposób na linkowanie do siebie oraz stackowanie frazy kluczowej. Dla tego uważam, że warto dzwonić do specjalisty i zamówić profesjonalne prowadzenie wizytówki Google Maps. Gdyż często daje więcej klientów niż Facebook czy Instagram. To naprawdę mocno niedoceniane narzędzie. U mnie 20 postów kosztuje 2000 netto. Ale należy tu wliczyć, że zysk jest dużo większy i jeszcze nie zdarzył się klient, który by nie zarobił na tej usłudze.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Jak połączyć firmową stronę internetową z wizytówką Google Moja Firma i dlaczego jest to ważne?

 

Odpowiednio zoptymalizowana witryna internetowa jest niesamowicie ważnym elementem każdej działalności. Wizytówki w Google Moja Firma są z kolei przedstawieniem działalności w dużo prostszy sposób. To, co proste, jest również skuteczne. Firmowa witryna oraz wizytówka w Google Moja Firma powinny wzajemnie się uzupełniać. Gdy właściciel firmy zarejestruje ją w Google Moja Firma, odniesie ona wyraźną korzyść w lokalnej optymalizacji SEO. Internauci, którzy będą znajdowali się w pobliżu stacjonującego przedsiębiorstwa, szybko trafią na jego wizytówkę. Połączenie firmowej witryny z wizytówką firmy sprawia z kolei, że klientom jest o wiele łatwiej przeczytać więcej o ofercie i zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi działalności. Im dokładniejsze dane zawrze się na stronie internetowej oraz wizytówce firmy, tym bardziej wyszukiwarka podniesie pozycję wizytówki w Google. Zarówno w Google Moja Firma, jak i na stronie internetowej powinny znajdować się informacje na temat godzin otwarcia przedsiębiorstwa. Szczegółowe przedstawienie firmy, cennik, ogromna liczba zdjęć eksponujących lokal, produkty / usługi oraz informacje dotyczące funkcjonowania działalności powinny znajdować się na obu platformach i być ze sobą spójne. Jeżeli właściciel firmy ma stronę internetową bogatą w treść i dostosowaną do lokalnych zapytań, a strona ta dodatkowo jest połączona z wizytówką w Google Moja Firma, skłania to wielu klientów do pozostawiania pozytywnych opinii w Mapach Google. Aby dodać witrynę firmową do konta Google należy zalogować się, używając identyfikatora firmy i kliknąć kartę “informacje” w menu w po lewej stronie. W sekcji “informacje” widnieją wszystkie szczegóły dotyczące firmy. Przewijając w dół do opcji “dodaj witrynę” i klikając ikonę w formie nagłówka, uruchamiamy okno dialogowe. W oknie dialogowym, które wyświetli się na ekranie, powinniśmy wkleić adres URL do witryny. Po kliknięciu “Zastosuj” firmowa wizytówka staje się połączona z firmową witryną internetową. Od tego czasu klienci nie muszą osobno szukać odnośnika do firmowej witryny.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – lokalni przewodnicy

 

Lokalni przewodnicy to internauci, którzy dodają opinie pod wizytówkami firm. Ich wpisy mają jednak zwykle większe znaczenie dla czytelników niż wpisy pozostałych internautów. Ze względu na status lokalnych przewodników wzbudzają oni zaufanie. Ta grupa osób pisze konstruktywne recenzje, udostępnia zdjęcia, a także z zaangażowaniem odpowiada na pytania. Osoby te bardzo często sprawdzają różnego rodzaju fakty w mapach Google oraz weryfikują je z rzeczywistością. Ogromna liczba internautów darzy bardzo dużym zaufaniem lokalnych przewodników, a w mojej opinii ta społeczność w Internecie sprawia, że rośnie wiarygodność recenzji. Lokalni przewodnicy informują zatem o jakości usług wielu firm, a przychylność ich recenzji jest ważna dla przedsiębiorców. Lokalni przewodnicy są potrzebni nie tylko osobom, które chcą skorzystać z konkretnej oferty, ale także właścicielom firm do budowania zaufania w Internecie. To właśnie te osoby poprzez recenzowanie, zadawanie pytań oraz udzielanie odpowiedzi pomagają lepiej poznać firmy, wspierają wskazówkami, dzielą się doświadczeniem i udzielają informacji, o które nie byłoby łatwo w innych miejscach w Internecie. To właśnie na bazie opinii lokalnych ekspertów wielu zainteresowanych ofertą daje się przekonać do skorzystania z określonych usług lub zakupu produktów. Poprzez to, im więcej opinii pozostawią na firmowych profilach lokalni przewodnicy, tym lepiej dla właścicieli wizytówek. Internauci mogą z kolei cieszyć się bogatym zasobem zweryfikowanych informacji. Recenzje lokalnych przewodników nie są bowiem reklamą. Oczywiście pozytywne opinie w pewien sposób mogą pełnić taką funkcję, ale atutem tego typu treści jest bezstronność piszących. Zdjęcia oraz filmy opublikowane przez omawianą społeczność internautów to zarówno cenne źródło wiedzy dla przeszukujących zasoby Google, jak i w wielu przypadkach reklama dla przedsiębiorców. Perspektywa klienta uchwycona na fotografiach jest dużo bardziej wiarygodna niż na przykład zdjęcia dań pojawiające się w menu restauracji. Jak wiadomo lokale gastronomiczne poza smakiem potraw muszą, starać się również o ich estetykę. Odbiorcy tego typu zdjęć i filmów zrobionych przez lokalnych przewodników zdają sobie sprawę, że nie są one poddawane modyfikacjom ani upiększeniom. Fotografowane mogą być na przykład dania z restauracji oraz wiele innych interesujących produktów. Wiarygodne zdjęcia mogą być dla biznesu dźwignią lub zapadnią. Wszystko zależy od tego, jak bardzo dana firma dba o odpowiednią estetykę produktów. Tego typu fotografie są oznaczone etykietami, dzięki temu internauci mogą odróżnić je od tych opublikowanych przez firmę. Lokalni przewodnicy wspierają przedsiębiorstwa, które działają stacjonarnie w aktualizowaniu godzin pracy, aktualizowaniu adresu strony internetowej, a także na przykład numeru telefonu. Jeżeli na firmowym profilu pojawiają się nieodpowiednie zdjęcia i recenzje lub duplikowane wpisy, społeczność ta pomaga zgłaszać tego typu sytuacje. Google stworzyło pewne zachęty i zasady, aby mieć pewność, że przewodnicy lokalni dostarczają treść naprawdę wysokiej jakości. Zachęty polegają na tym, że opisywana grupa internautów może zdobywać punkty, poprzez co osiąga ona wyższe poziomy programu. Opublikowanie długich i treściwych recenzji jest nagradzane większą ilością punktów niż pozostawianie zdawkowych opinii. Możliwe dla wspomnianych opiniujących osób jest także otrzymywanie plakietek oraz bonusów od Google. Jeżeli chodzi o zasady publikowania treści przez lokalnych przewodników, są one podobne do tych, które dotyczą wszystkich użytkowników Internetu. Treści, które są przez nich publikowane i naruszają zasady Google, nie są nagradzane punktami, a w przypadku nagminnego łamania tychże zasad ich konta są blokowane. Należy pamiętać, że lokalni przewodnicy 10 poziomu często zapraszani są do testowania rozwiązań Google dużo wcześniej niż normalni użytkownicy.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Jakim typom działalności Google Moja Firma dedykuje swoje funkcje?

 

Google Moja Firma dla lekarzy, dla dealerów samochodowych, dla hoteli, dla sieci oraz dla firm usługowych dedykuje pewne funkcje szczególnie przydatne na profilach działalności z wymienionych branż. Dla przykładu Google Moja Firma dla lekarzy pozwala placówkom medycznym zamieszczać informacje o wykonywanych badaniach, telemedycynie, dodawać linki do rezerwacji wizyt online i wirtualnej opieki. Ponadto Google Moja Firma dla lekarzy sprzyja zaangażowanej relacji pacjenta ze specjalistą poprzez umożliwienie lekarzowi publikacji bardzo wysokiej jakości fotografii przychodni, dzięki której pacjent wie, czego może spodziewać się na miejscu. Google Moja Firma dla dealerów samochodowych, hoteli i sieci dają możliwości analogiczne do Google Moja Firma dla lekarzy. Oczywiście firmy z każdej branży mogą korzystać z Google Moja Firma, jeżeli działają stacjonarnie, natomiast pewne dedykowane funkcje są zarezerwowane dla wymienionych powyżej branż. Dopasowanie możliwości i funkcji do branży jest bardzo użyteczne zarówno dla zarządzających firmami, jak i internautów zainteresowanych skorzystaniem z oferty usług lub produktów.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Kilka słów na koniec

 

Odpowiednio zoptymalizowana wizytówka w Google Moja Firma ma ogromne znaczenie dla zwiększenia liczby klientów oraz pozycjonowania lokalnego firm, które działają stacjonarnie. Dbałość o odpowiednie informacje zawarte na firmowym profilu i wchodzenie w interakcję z zainteresowanymi skorzystaniem z oferty oraz klientami może sprawić, że firma będzie jawić się jako lokalny ekspert. Od tego, w jaki sposób właściciel danej firmy reaguje na przykład na negatywne komentarze, uzależnione jest to jaki wizerunek przedsiębiorstwa, jawi się przed internautami. Jako Łukasz Wudyka Google Moja Firma jest potężnym narzędziem i dźwignią dla biznesu. Zdarzają się jednak opinie, z których wynika, że wizytówki w Google nie da się tak naprawdę pozycjonować. Absolutnie się z tym nie zgodzę. Kolejność firmowych profili, które wyświetlają się na ekranie w trakcie wyszukiwania, nigdy nie jest przypadkowa. Stosując się do polecanych w tym tekście zaleceń lub zlecając agencji SEO usługę pozycjonowania, można osiągnąć naprawdę świetne efekty. W dzisiejszych czasach Google jest potężnym źródłem wiedzy dla internautów i żaden z przedsiębiorców nie może lekceważyć tego, jak jego firma reprezentowana jest w Google Moja Firma. Stworzenie wizytówki oraz dodanie swojej firmy do Google Maps to zdecydowanie opłacalne działania. Można zrobić to samodzielnie, ale jeżeli zależy Ci na naprawdę profesjonalnym i maksymalnie efektywnym wykorzystaniu Google Moja Firma możesz skorzystać z usług agencji marketingowej. Jako Łukasz Wudyka zajmuję się marketingiem internetowym i wiem, jak zbudować odpowiedni wizerunek przedsiębiorstw, wykorzystując narzędzia Google.

Na koniec podrzucam linki do dwóch innych moich tekstów

https://optygizer.pl/lukasz-wudyka-opinie-o-linkedin-learning/

https://seo-opinie.blogspot.com/

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma – Moje certyfikaty

 

Jestem certyfikowanym ekspertem w zakresie między innymi marketingu internetowego, a w ofercie usług, które wykonuję, znajduje się także pozycjonowanie wizytówek w Google Moja Firma. Liczne szkolenia, które ukończyłem, dotyczyły również uzupełniania firmowych profili i optymalizacji ich w taki sposób, by firmy zwiększały liczbę klientów, a co za tym idzie zyski. W mojej opinii każdy profesjonalista, zwłaszcza w branży SEO, powinien często i regularnie aktualizować swoją wiedzę poprzez samokształcenie.

Poniżej znajdują się opisane certyfikaty dotyczące SEO, a na stronie internetowej Łukasza Wudyka znajdują się wszystkie uzyskane przeze mnie dyplomy. Pokaźna, wręcz rekordowo duża liczba certyfikatów świadczy o moim zaangażowaniu w samokształcenie. Przedsiębiorstwa, które zdecydują się na promowanie w Google Moja Firma poprzez moje działania, mają gwarancję, że powstanie w ten sposób solidny wizerunek ich działalności.

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Become an SEO Expert.

Become an SEO Expert

Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn

Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

 

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Local SEO.

Local SEO

Instytucja wydająca certyfikat: LinkedIn

Datę wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Introduction to Search Engine Optimization.

Introduction to Search Engine Optimization

Instytucja wydająca certyfikat: Coursera

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany kw 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Advanced SEO: Developing an SEO-friendly Website.

Advanced SEO: Developing an SEO-friendly Website

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany paź 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Advanced SEO: Search Factors.

Advanced SEO: Search Factors

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - ASP.NET MVC4 Essential Training.

ASP.NET MVC4 Essential Training

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lis 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - B2B Marketing Foundations: Positioning.

B2B Marketing Foundations: Positioning

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany gru 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Danny Sullivan on SEO.

Danny Sullivan on SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Improve SEO for Your Ecommerce Site.

Improve SEO for Your Ecommerce Site

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - International SEO (2015).

International SEO (2015)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - International SEO.

International SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Learning Conversion Rate Optimization (2018).

Learning Conversion Rate Optimization (2018)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Learning Web Analytics.

Learning Web Analytics

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Learning Web Analytics (1).

Learning Web Analytics

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Marketing Tools: SEO.

Marketing Tools: SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO: Ecommerce Strategies.

SEO: Ecommerce Strategies

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO for Social Media.

SEO for Social Media

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO Foundations.

SEO Foundations

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO: Keyword Strategy.

SEO: Keyword Strategy

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO: Link Building in Depth (2017).

SEO: Link Building in Depth (2017)

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO: Link Building.

SEO: Link Building

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany wrze 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO: Videos.

SEO: Videos

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany lip 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Technical WordPress SEO.

Technical WordPress SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Using Accessibility to Improve SEO.

Using Accessibility to Improve SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - WordPress: SEO.

WordPress: SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Linkedin

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany sie 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - How I Hit #1 on Google: The NEW 2020 Complete SEO Course.

How I Hit #1 on Google: The NEW 2020 Complete SEO Course

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - 2020 Complete SEO Guide to Ranking Local Business Websites.

2020 Complete SEO Guide to Ranking Local Business Websites

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: SEOSEM24

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO Training: Get Free Traffic to Your Website with SEO.

SEO Training: Get Free Traffic to Your Website with SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - Complete SEO Training With Top SEO Expert Peter Kent.

Complete SEO Training With Top SEO Expert Peter Kent

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - 2020 SEO Masterclass: Begginer to Advanced SEO.

2020 SEO Masterclass: Begginer to Advanced SEO

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany maj 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz

Łukasz Wudyka opinie o pozycjonowaniu w Google Moja Firma - certyfikat Linkedin - SEO 2020: Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites.

SEO 2020: Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites

Instytucja wydająca certyfikat: Udemy

Data wydania certyfikatu lub licencji: Wydany kwi 2020 – Nie wygasa

Wydany dla: Wudyka Łukasz